Sunday, August 29, 2010

Permainan percume part 2

Disebabkan permintaan adik kesayangan (kesayangan?!) aku..aku akan ctekn skit pasal permainan percuma yang agak sengal2 skit..ok let's get it started!!
ape yang korang faham pasal gambar ni? yes orang asli dan buluh hehe dl ktrg ade gak men permainan yang lbh kurang same dgn gambar di atas hehehehe...cara2 bermain permainan ini..permainan ni memerlukan 3 orang dan sebuah meja yang lonjong..2 orang akan b'lakon menjadi pemandu dan penumpang kereta(meja td 2 wat jd kereta) dan seorang akan jadi orang asli angkat buluh..hehe curious?? first korang kena wat satu jalan cerita contohnya: satu pasangan yang tgh on the way nak g honeymoon kt dlm kawasan pendalaman, tiba2 tgh syok berborak ade orang asli angkat buluh lintas jalan tanpa tgk kiri kanan so kena langgar...time ni la korg guna segala kreativiti korang wat la jln cerita sendiri..point die t'langgar org asli yang angkat buluh...bodoh? ye mmg agak bodoh la permainan ni tp ni jela hiburan kitorang time xde idea hehehehe....


kenal x sape kat atas 2? ye name die Jet Li tp watak famous die sampai skang ni Wong Fei Hong huhu...waktu kecik2 dulu adik beradik aku memang minat giler cte Wong Fei Hong ni huhu..so ade la time2 kitorang ramai2 b'lakon jadi Wong Fei Hong and the villain hehehe ade satu kali 2 aku bantai absorb sangat dengan Wong Fei Hong aku bantai flying kick adik aku sampai budak tu terlanggar TV kat rumah aku..dahlah time tu Mr Zul dgn Cik Puan Zalina tengah busy memasak kat dapur hehehe so aku dengan kelam kabutnye pujuk adik aku jangan nangis and siap warning lagi kalau die nangis aku x nak main dengan die lagi so die pun diam hehehehe....
Selain Wong Fei Hong, kitorang minat gak kat Power Ranger & Ultraman.. ape lagi walaupun kitorang semua perempuan tapi main 2 semua kalah jantan hehe kekadang jiran aku si Boboy dengan adik die Firdaus pun join kitorang men tp selalu jadi bahan belasah kitorang jela sebab diorang kurus sangat hahahahahaha...ok dah2 kesian plak kawan aku yang tengah cakap sorang2 ni..hehe byeee
ultraman
power ranger









No comments:

There was an error in this gadget