Friday, September 24, 2010

Akhirnya..

Hehehe akhirnye bebas sekejap dr exam tp assignment plak b'timbun huhuhuhu biase la dh name pun student..nak xnak kena hadapi semua ni jugak...ok start dari Raya hari 2...plan Mr Zul nak balik Kedah x jadi ngeee ;p hahahaha so tahun ni aku still beraya dengan family huhuhu...persiapan Raya tahun ni x banyak & boleh cakap xde sape kat rumah kitorang yang excited nak beraya..pelik? x sebab memang x buat kuih just beli baju baru je pun...aku kat rumah langsung tinggal buku sebab melayan adik2 aku yang macam orang gila dengan anak aku si Aqlan (perhatian: sebenarnye budak 2 jiran aku je tp sebabkan aku suke budak2 sume budak comel aku anggap anak aku ngeee)
Aqlan 
Sehari sebelum Raya baru la aku dengan adik2 aku g b'jalan2 kat KL cari baju..huhuhu g Pavillion dengan Sg. Wang je pun...kat Pavillion aku dengan adik2 aku punyelah blurr nak cari parking b'pusing2 sangat menyampah giler...bila dah dapat parking kitorang siap amik gambar sebab takut lupe parking kat mane hhehehehehe.....masuk2 je huhuhuhu cuci mata sekejap dengan foreigner2 and barang2 yang lawa2 & sah2 boleh buat kitorang mengemis huhuhu...dalam b'jalan2 2 mata aku t'tangkap gambar band korea yang paling aku suke, FT Island dok promote product Baviphat..aku yang t'tarik bantai la p dekat booth yang jual barang2 2..hehehehe sedar2 aku dah bli pun satu set Apple Baviphat hahahahahaha terbang duit kerana FT Island...hehehehehe...bl dah cukup blur jalan kat Pavillion kitorang decide g Sg. Wang huhuhu...smpi kat Sg. Wang terus naik tingkat paling atas sebab kat situ baju& kasut murah2 + lawa do...jalan punya jalan terbang banyak gak la duit..hehehe nasib baik gaji kakak aku ade hahahaha...
stalking time hahaha





Hari Raya yang pertama (ceh) aku balik rumah koh Saerah tapi lepas makan ape sume aku t'lantar atas katil sebab demam kot...huhuhuhu yang paling best bl aku g klinik doktor Singh 2 bantai perli2 aku ckp orang nak raya die plak demam hahahaha kena btg hidung..masalahnye bukan aku yang g wat ritual nak sakit 2...hadui..
Hari raya kedua br la aku g rumah Tok Anjang aku kat Padang Golf, KKB. Habis raya umah Tok Anjang g plak umah Mak Ngah aku kat Ampang Pecah..huhuhu jumpe sepupu2 yang sekepala...Kak Long, Angah, Ayu, Bangla Jual Roti, Kari n lain2 hahahahaha...siap add dorang kat Facebook bl tau dorang ade account huhuhuhu....Raya yang ke-3 family Cik Puan Zalinah datang beraya kat rumah kitorang..maybe ade yang x tau yang aku ni hybrid malay-chinese so yang family blah mak aku ni Chinese...pagi2 lagi mak aku dah start masak2..huhuh aku tolong gak okey! Tengah hari baru dorang sampai huhuhu meriah do sampai x muat rumah kitorang hehhehehe tapi aku happy bl dorang dtg sebab bukan selalu dapat jumpa & aku agak awkward skit dengan dorang kecuali dengan uncle ah fatt n ah hock huhuhuhu.....aku lupe plak nak amik gambar dorang sebab demam aku x kebah lagi time 2 huhuhu...tapi agak keciwa skit ade sepupu aku yang x dtg huhuh xpe Gong Xi Fa Chai nnt kte jumpe k?
anitiaq pagi raya
buaian kat umah nenek aku huhu nostalgic btol
dok kat rumah memang keje aku m'download, main dgn adik2 n tgk tv huhuhuhu...memang heaven la!! balik UIA pun still x insaf2 lg sbb still main2..skali ari ni buat mid-term patho n dpt paper EAP br la terbuka hijab di depan mata (fuh ayat)...punyala tension...xpela kte jadikan sebagai pengajaran ye adik2? huhuhu k la aku rasa dah cover cemerlang la entry kali ni semoga b'jumpa lagi di masa hadapan...hehehehehe :P






No comments:

There was an error in this gadget