Friday, October 15, 2010

Kongsi..


Hari Khamis mmg jadual aku penuh dr pagi smpi ke petang...pagi td ade lecture neoplasm pathology..huhuhu xdpt tumpu sgt wlupn lecturer 2 ok sbb aku ngantuk huhuhuhuhu bahana xtdo mlm wat EAP...pas2 aku ade klas biostat, sblm klas start aku tdo jap huhuhu sorry la kengkawan klu t'nmpk muke hodoh aku tdo dlm lab komputer td huhu...kat klas biostat td penuh dgn kwn2 dr section len yg tmpg msk klas sbb ade hal time klas ganti dorg..xpe the more the merrier..tp ade la aku x b'kenan skit dgn prangai sestgh org yg x pandai nk toleransi..yelah dh tau ramai y don't we squeeze ourselves & juz let it be lgpn klas yg last kot...ade yg x puas ati la apa la..mcm ni je..ape kata korg letakkn dr korang kat tmpt diorg? diorg pun ade perasaan gak kn? mungkin diorg mmg xblh nk dtg klas ganti bkn sbb saje2 je nk msk section org len..aku x marah juz rs kesian kat org yg menumpang 2 je...kte ni hidup dlm 1 community so kte kne la b'tolak ansur....ape2 pun harap2 bnd mcm ni x jd lg & igt la hari ni hari kte, esok lusa? 

No comments:

There was an error in this gadget