Sunday, October 17, 2010

My "sons"

I have three "sons" and they are so cute huhuhu. The first one is Muhammad Lutfir Aqil (5 years old). He is smart, naughty and handsome boy huhuhu even my younger sister said want to marry him when he's grown up.
Aqil
The second one is Muhammad Wafiq (3 years old). He is naughty but obedient. However, he has "pak seman" images huhu i mean he really look like old style kid haha.
wafiq
The third aka last one is Muhammad Aqlan. He's 10 months but the loveliest among his brothers. Love to cuddle& kiss him huhuhu mommy really miss u~
Aqlan
Oh God i think i'm really homesick huhu (am I?) miss my sons so much....babies~~MOmmy LOve u guys

4 comments:

perindu_خلافة said...

hahah..
comel gilew 'anak²' lyana,
sumer hero plak tuh
btw dorg neyh sape sbenarnye?
^_^

Norlyana Nasrin said...

hihihi
mmg comel pun tgkla mommy die sape..huhuhu perasan
dorg ni sebenarnya anak2 jiran dekat rumah kte..
dr kecik lagi dorg ni kte jaga sbb slalu datang rumah kte..
boleh kata celik je mata dah ade dorg
so memang rasa mcm btol je dorg ni anak kte huhu
(^-^)

perindu_خلافة said...

owh ho.. best²,
dulu mak rizQan pun penah jage anak jiran sekejap,
setahun je rasenye,
pastu dorang pindah umah..
so sejak 11 tawon lepas kami memg x jumpe budak yg mak rizQan penah jage tuh,
huhuhu..

p/s: rizQan pn suke gak layan budak² kechik neyh, cubit² sket pipi dorang smpai merah... hahaha

Norlyana Nasrin said...

oh ade pengalaman huhu bagus2
kte ni bukan officially jaga dorg juz kakak2 dorg ni kwn adik kte so dorg slalu bawak bdk2 ni dtg umah..huhu bl pk nnt dorg besar susah nak jumpa sedih la plak...
xpe nnt graduate kte mmg cadang nak bukak nursery huhu so nnt blh la rizqan anta anak kat nursery kte huhuhu (^-^)

There was an error in this gadget