Saturday, January 15, 2011

Dream


xtau apsal sejak dua menjak ni aku asyik mimpi sorg bdk yg aku x brape b'kenan dgn prangai die..dlm mimpi aku pn die jd org yg aku x suke gak...haih adakah ni adalah simptom2 yg menunjukkan betapa aku x b'kenan dgn die? hmm myb aku mimpi die sbb kekdg aku slalu borak psl die dgn kwn2 aku yg turut sme x b'kenan dgn prangai die...hmm nk wat mcm mne sbb nk tgr ssh sbb dh kata aku x b'kenan mstla aku x rpt dgn die..kekdg aku dok pelik apsal xde kengkwn die yg bg nsht kt die myb die just baik dgn org yg die rs layak kot..hmm nk tau apsal aku x b'kenan dgn die? die 2 sombong sgt & mcm pndg rndh kat org lain..ok myb die pandai & loaded tp xtau ke klu Allah tarik blk nikmat yg ade mcm mne? sosial status atas dunia ni x berguna pn kt akhirat kelak sbb nnt bl line up kt pdg mashyar bkn susun ikut sosial status..hmm xtau la ni dh kire kutuk ke mengata ke ape sbb geram sgt dgn prangai die..aih..dhla aku doakn perangai die berubah..amin

p/s: perasan x aku byk post mv ari ni? sbnrnye ni t'jadi sbb emosi x stabil hehehe..ape2 pn sila enjoy mv yg ade sbb sume 2 mv favourite aku (^-^)

3 comments:

perindu_خلافة said...

yang terakhir tuh bagus..
doakan je semoga dia berubah,
err.. 'DIA' tu bukan rizQan kn, huhu

RuBy said...

wei~~~
ko jangan~
bukan aku kan??
aku baek je kan??? hahahhaha
tak suka aku sila cakap!!! hahaha

Norlyana Nasrin said...

rizqan: 2 la harap2 die berubah la..jgn risau "die" bkn rizqan (^-^)

rubiah: hahaha rubiah dh kata aku x rpt dgn bdk 2 so mstla bkn ko..huhuhu baik kah?

There was an error in this gadget