Friday, March 25, 2011

Anakku dah kurus

Aqlan
Arghh ye kawan2..berdasarkan tajuk di atas, Aqlan dah makin kurus!!! Sumenya sebab die demam...haih risau gak aku..yela mommy die ni kan jauh. Hmm tapi tengok la comelnya anak aku..huhuu...mata bulat die the best la weh!! Nak tengok macam manelah muka diorang (Aqil, Wafiq & Aqlan) bila dah besar..huhu mesti ramai perempuan mengedik kat diorang huhu jangan risau mommy tapis habis2 sume perempuan2 yang dekat dengan korang..huhu melebih2 betul aku ni..hmm yelah aku nak la perempuan yang btol2 baik untuk diorang kan..huhu dah merapu dah ni ok nak tengok Ben 10 ni huhu bye2 (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget