Thursday, March 24, 2011

Bibik


Bangun pagi terus ke dapur masak nasi. Buka peti ais keluarkan daging &sayur yaumak. Hiris daging nipis2, potong bawang, perap dengan serbuk kunyit & garam, panaskan kuali, masukkan bahan, siang sayur, panaskan lagi 1 kuali dan masukkan sayur tadi huhuhu dah macam klas memasak plak..kikiki..ye kawan2 itulah rutin kalau balik rumah huhu..xpe syok ape..kat UIA mane boleh buat macam 2..nak masak kang kena tahan dengan fellow huih..bosan...abis je masak..masak je 2 jam u know? mandi and baru makan brunch..tengok TV dengan Zulaika (MC ari ni sebab demam)

ntah ape cite aku tengok dengan die tapi boleh tahan lawak gak la..tengok gak Hong Kong variety show dengan die mak aih dah la xde sub so terpaksa la aku pakai sume ilmu language yang ade kat dalam diri ini untuk memahami ape yang dorang dok gelak2 tapi best oo...lepas solat Zohor aku pengsan kejap huhu letih kot..terjaga pun bila Lisa balik pukul 3 lebih tadi huhu macam nak roboh budak 2 ketuk pintu heheehe sorry biasa la kalau dah dapat tido..budak 2 bukak komputer and main game aku plak dok tepi tengok huhu tunggu turn ma..dapat je kat tangan main Sorority pastu bukak blog hahaha...hmm dah siap masak untuk malam so xde la rasa beban sangat petang ni huhuhu syok...study? ade la skit malam tadi tapi banyak dok mengajar adik aku wat kerja sekolah die je haha..xpe2..makan durian malam tadi huahuahua best oo Mr Zul amik kat kebun Pakcik Midun huhu skang ni Mr Zul rajin menguruskan kebun kat Batang Kali hehe bagus2..hobi pisau berhenti sekejap nampaknya hehe xpe aku tau x lama lagi mesti sambung balik..okla ni je update untuk ari ni..
p/s: sebenarnye syok buat Rubiah jeles ahaahahaha

2 comments:

RuBy said...

muka akak ko sebijik macam muka ko~
muka potostat...hahaha

cis~cis CISSSS!!! nanti aku dah duk umah jaga kau!! hahha

Norlyana Nasrin said...

@RuBy
huhu aku dah biase dengar dah...
ko x tgk lagi adik beradik Zaidatul Nadia lagi photostat kaler u know hehehe..
huhu tgk jela nnt hahahhahaha

There was an error in this gadget