Sunday, March 20, 2011

Cendawan tumbuh lepas hujan~

Disebabkan sekarang ni musim hujan kat Kuantan, maka banyaklah cendawan2 yg tumbuh kat kawasan mahallah kitorang ni huhu..meh tengok gambar..taken after I bought my lunch today (20/3/2011)




macam mana pun korang jangan plak gi turun kutip cendawan2 ni sebab x tau boleh makan ke x..huhu sebab struktur die lain skit dari cendawan yang aku dulu kutip kat kawasan umah aku..huhu teringin nak makan cendawan la plak huhu..

2 comments:

{she-who-must-not-be-named} said...

geli tau x aku tengok cendawan tu.tetibe je tumbuh.haish

Norlyana Nasrin said...

hehe yeke datin K? mula2 aku amaze gila tgk die tumbuh banyak2 macam ni hehe