Sunday, March 20, 2011

Cendawan tumbuh lepas hujan~

Disebabkan sekarang ni musim hujan kat Kuantan, maka banyaklah cendawan2 yg tumbuh kat kawasan mahallah kitorang ni huhu..meh tengok gambar..taken after I bought my lunch today (20/3/2011)




macam mana pun korang jangan plak gi turun kutip cendawan2 ni sebab x tau boleh makan ke x..huhu sebab struktur die lain skit dari cendawan yang aku dulu kutip kat kawasan umah aku..huhu teringin nak makan cendawan la plak huhu..

2 comments:

{she-who-must-not-be-named} said...

geli tau x aku tengok cendawan tu.tetibe je tumbuh.haish

Norlyana Nasrin said...

hehe yeke datin K? mula2 aku amaze gila tgk die tumbuh banyak2 macam ni hehe

There was an error in this gadget