Monday, March 28, 2011

Kuantan ku pulang lagi~


Haha ayat title macam ape ntah...huhu setelah pulang ke rumah pada ari Rabu yang lepas & menghabiskan beras Cik Puan Zalinah & Mr Zul selama 5 ari berturut2 akhirnya aku pulang semula ke Kuantan yang x berapa ku cintai hehe..benda yang paling best jadi ari ni ialah aku tertinggal nota hematology & oncology aku kat umah...hohoho ni la akibat masyuk sangat tengok Mr Zul bungkus bekalan makanan aku tadi hahaha aku bawak balik Tempoyak Ikan Patin weh!! huhu seronok Norul Ain & Masniza ari ni hahaha....aku naik bas je & sampai Selayang baru aku teringat pasal notes2 aku 2 hahahaha nak gelak tapi kang x pasal2 ane dalam bas 2 hempuk kepala aku haih.....xpela..maka esok Cik Puan Zalinah akan courier kan segala nota2 aku + ubatan2 hahaha memang jenis menyusahkan orang le Norlyana Nasrin ni!!! anak sapo la!! Naik bas Moon Blessing lagi kali ni huhu amik pukul 3.30pm punya bas..huhu ade benda sengal skit jadi kat aku kat Pekeliling tadi..disebabkan aku sampai dalam pukul 2.50 macam 2 maka aku g la musolla kat situ untuk rehat2 sekejap..ala biasela kat luar 2 banyak asap n takut gak sebab banyak kes ragut kat area2 2..so aku relax la dalam musolla 2..makin lama makin ramai plak yang masuk & nak tunaikan solat..ok meh aku cite skit..musolla kat pekeliling ni just muat 3 orang je untuk skali solat..maka ade la 2-3 orang yang menunggu..tibe2 ade sorang makcik ni tanya aku "dah siap ke" aku just senyum jela..die boleh plak sambung " kalau dah siap dok luar la bagi orang lain nak solat" dengan agak kasar.. eh kejap aku dok btol2 ceruk dinding + tempat yang aku duduk 2 memang mustahil untuk orang solat kat c2 sebab memang menghadap ke luar..ntah ape merasuk aku..aku balas balik "takde bezanya kalau aku keluar sekali pun" & aku terus blah...hmm ade la salah aku tapi makcik 2 pun xleh ke tegur elok2? malu kot aku kena tegur macam 2 skali..hmm memang kena jeling habis2 la makcik 2 tadi huhu sorry bila aku rasa kena tindas ke ape aku memang akan jadi rude..sorry but this is me..last2 aku g kat area jual tiket bas..haih rasa nak mati je dengan asap bas+asap rokok yang ade kat c2..nampak je Su datang terus hati aku yang marah terus sejuk huhu kuasa veto Suria hahaha senyum seindah suria~

nampak je driver bas bukak pintu bas terus g naik hehe seronok rasenya bila dah masuk dalam bas huhu yela bebas dari asap2 sengal kat luar 2 huhu...sampai Kuantan dalam pukul 7 jugakla..huhu thanks 2 Yan sebab amik kitorang kat terminal huhu..balik bilik, mandi solat & dinner huhu best oo Tempoyak Ikan Patin Cik Puan Zalinah..cari le 1 Malaysia xkan jumpa punya sepekat kuah yang mak aku buat ni hehe..antara yang addicted dengan lauk ni ialah Norul Ain yang asal aku balik je suh mak aku masak bekal ke die huhu xpe mak aku pun x kisah ma..huhu k la panjang beno updatenya study idak lagi huhuhu..adios!
kipas-susah-mati tempoyak ikan patin mak aku haha..

No comments:

There was an error in this gadget