Tuesday, March 22, 2011

Last Toxicolgy Lab Report...finished!!!


Oh dengan gembiranya aku mengumumkan bahawa aku dah kawtimkan lab report untuk Toxicology huhu. Kali aku aku kena buat sebab my laling buat report untuk experiment water & metal analysis hehehe. Wah sesungguhnya aku hampir2 x percaya yang aku berjaya kawtimkan sume dalam masa 10 jam huhu bermula dari 1 pagi (22/3/2011) tadi. Alhamdulillah aku berjaya membuktikan pada diri sendiri yang kalau btol aku nak wat mesti boleh punya muahahaha...tak lupe gak kat kengkawan aku, Ain, Su and Aina yang tolong2 bagi cara nak wat, calculation and sebagainya. Terima kasih sahabatku sesungguhnya jasa kalian ku kenang sampai ku tutup mata fuh ayat..Ain cakap yela aku dapat determination ni pun sebab esok aku nak balik California huhu..ye la kot ngeee (^,^). Oh California I miss ya...oklah aku rasa skang ni aku amat perlukan tido ye aku amat exhausted  gudde nito alls....
aku nak mimpi....

No comments:

There was an error in this gadget