Wednesday, March 23, 2011

Percubaan Godaan Gagal


Huhu kali ni aku tidak berjaya mengoda Rubiah untuk pulang ke KL bersamaku..ceh Rubiah jual mahal...lagi beberapa jam lagi adik2 aku akan menjejakkan kaki ke California yang ku cintai...ceh konon..ntah apsal tetibe excited nak balik..aih...tadi berakhir sudah klas EOP untuk sem ini..percubaan kejahatanku juga berjaya tadi haha..jahatnya Nasrin! Oh thanks Madam Ruhil sebab sponsor sate time makan tadi heheehe sedap oo..anak madam, Raika pun ade gak tadi..huhu sesungguhnya kanak2 itu tidak biasa dengan kami maka agak dingin di situ..xpe akak2 sume faham..Ain & Aina plak x abis2 menyakat budak 2 huhu sengal punya kembar..ooh skang aku tengah menyedut & memuntahkan ceritara2 yang ade dalam external Rubiah-aku-Rubiah hehe betapa gembiranya aku kini..ade harapan x tido malam ni haha...ooh ok la cukup setakat ini aku merapu..gudde nito pals!

No comments:

There was an error in this gadget