Thursday, March 10, 2011

Tag amik kt Apexto (^-^)

Ni aku amik kt blog Apexto huhuhu
1.Bekas kekasih saya adalah :
- rakan sekolah menengah sy dulu.

2. Saya sedang mendengar :
- Grenade by Bruno Mars, If I die young by The Band Perry~

3. Mungkin saya patut:
- study dgn lebih gigih

4. Saya suka :
- komik, anime, family sy & kwn2 sy

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- org yg boleh di harap & baik hati huhu

6.Saya tak paham :
- apsal ade org sombong padahal bnd 2 sementara je...

7.Saya kehilangan :
- ms yg byk...

8.Ramai yang berkata :
-ikut suke hati mereka...

9.Makna nama saya :
-Cahaya Kelembutan Bunga..ye aku pun rs nk muntah bl tau translation nama aku huhu...

10.Cinta itu adalah:
- nikmat dr Allah jd sila  bercinta lps kahwin maka dpt berkat..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- relax mcm aku gak huhu..

12.Saya akan cuba :
- jd org yg boleh dibanggakan oleh diri sndr, family n kwn2...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- FOREVER

14.Telefon bimbit saya :
- adalah pemberian dr ayah sy..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- sy g mandi lo..

16.Saya paling meluat apabila :
- org x tunaikan tanggungjawab die..

17.Pesta/Parti adalah :
- tmpt manghabiskn masa, duit, tenaga & tmbh dosa..I never been there...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- rabbit..time aku kcik dl parent aku ade bela..huhu fluffy!!!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- zaman tadika....no worries...

20.Hari ini :
- sy g KOS 2 kali..pg g jmp Kak Fatiyah psl internship..ptg sbb ade klas Toxico

21.Malam ini saya akan :
- buat bnd sengal...siapkan skit keje

22.Esok pula saya akan :
- g klas

23.Saya betul-betul inginkan :
- kehidupan yg baik dgn family sy..g Korea Selatan utk blaja Ecology & laki Korea handsome sbgi husband huhuhuhuhuhu Yoon Doo Joon!!!!!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- oh tiada perubahan...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- shopping mall lo..g arked bl tensen je

26.Makanan Barat atau Jepun :
- janji halal..tp aku lebih suke Chinese food.....

27.Bilik yang terang atau gelap :
- terang..just gelap bl tgk movie br ade feel

28.Makanan segera adalah :
- makanan yg senang disediakn & mkn jela klu xde ape2..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- "xde keje aku nk pecahkn duit 50 kat ko" huhuhu 

30.Siapa yang anda nak Tag?
- suka ati hangpa la klu nk buat..buat jela...


No comments:

There was an error in this gadget