Monday, April 18, 2011

Kami di Keratong


Aku rasa dah heboh satu UIA yang semalam aku g Keratong huhuhu..best oo..thanks to Datin Fatty sebab layan kitorang first class punya..suasana kat Keratong buatku jatuh hati chewah!! hehe best oo...penuh dengan kehijauan tu yang buat aku suke gilerz...ahli keluarga Safarina memang best hehehe (akak puji2 ni ikhlas ye..) ni aku attach gambar2 yang sempat diambil sepanjang tempoh berada di Keratong 3 ni hehe..
menuju ke kereta sewa




 sebelum bertolak g breakfast kat Safwa dulu huhu
ain at Safwa




 journey start!
sampai di Keratong



time kuar jalan2

kambing lintas jalan


balik dari membeli belah di market

pastu singgah jap kat umah zila


lampu mengamit memori

keesokan harinya...
permandangan waktu pagi huhu siap ade kabus lagi

bergambar bersama Datin Fatty
kemudian bertolak pulang ke UIA huhu singgah kat stadium jap






dan akhir sekali aktiviti belajar bawa kereta huhu...I saw that they're totally terrified when I drove that car hahahha..
ok memang terus terang wa cakap best btol rumah saf huhu macam nak tinggal terus je hahahha..

2 comments:

Norsafarina Ali said...

mesti rindu kt korang sume cuti ni.
pe2 hal jgn serik ye datang umah aku. hehe
sabo jela ngn perangai kurang matured abg aku tuh. hehe

Norlyana Nasrin said...

@Norsafarina Ali
adik iparku~sesungguhnya akak x serik utk dtg hehehe..prangai die mcm 2 la wat ktrg syok hahahhaa..ape2 bdk hawaii plg best hahaha pemalu sgt..

There was an error in this gadget