Thursday, April 21, 2011

Mari Mengemas (^-^)


Yeah tengok tajuk pun dah tau..huhu hari ni ari mengemas bilik untuk aku muahaha..start bangun agak2 pagi tadi on9 jap pastu terus bangun kemas bilik...dimulakan dengan mengangkat beg pakaian, sapu2 skit habuk kat beg 2 sebab letak bawah katil hehe..sape yang masuk bilik aku tau la...letak beg kat luar..kemas2 buku letak dalam kotak..buang notes..huhu yang mne ade buku & aku rs x pki dah...sapu lantai..hehehe berhabuk dengan rambut2 gugur lagi..hoho..pastu lap kipas..fuh time pasang balik baru aku tau laju gak kipas aku..makanya sebelum ni dok berat dengan habuk le..sorry en.fan..sapu bilik lagi skali pastu g mandi huhu..abis mandi solat..lepas solat kemas lagi sampai la Asar..huhu rajin2..pukul 5 turun beli makanan..ye ketika mengemas aku x rasa lapar pun huhu patutkah aku berkemas 24/7? hehe mesti kurus...balik bilik terasa berat plak kepala maka aku pun tdo le sekejap..yelah letih tau x? nak dekat Maghrib gak la baru aku terjaga..fuh penangan mengemas...lepas solat aku makan la makanan yang aku beli tadi..huhu tadi before tdo aku cover lapo dengan makan biskut aku..huhu...lepas Isyak sambung balik mengemas..hehe pastu borak2 sekejap dengan Ain & Aina yang datang menjenguk..siap kemas check FB..haih terkejut aku tengok adik aku bagitau yang kakak aku dengan adik aku, Wani accident..pecah mulut kakak aku..ni sebab dorang nak mengelak dari sebuah kereta yang tiba2 masuk..dah tu langgar lubang..haih kereta 2 plak blah gitu je sebab x perasan yang dorang jatuh..adoi..malangnya..innalillah...nasib baik la nyawa x melayang kan? pas2 aku call adik aku tanya2..dia kata akak aku g klinik la..mama dengan ayah aku pun g skali..kesian plak kat dorang...abis talking2 aku men print2 gambar..ye aku ade kertas photo & aku rasa nak print gambar time kat Keratong & other pics maka aku lakukannya..hehe..kira2 12 gambar gak aku print malam ni heheehe..yela memang la gambar boleh je store dalam laptop tapi bagi aku kalau aku print lagi nampak best & bila aku boring aku boleh tengok sambil gelak2..oh lupe nak bagitau tujuan asal mengemas adalah kerana esok mama dengan ayah aku nak datang amik barang huhuhu...kalau x malas kot..hahaha....oh aku doakan esok mereka selamat pergi dan sampai...insyaAllah..

p/s: Safarina balik ari ni..aih berdua la aku dengan Ain & skang budak 2 dah tdo huhu...sunyiiiiiiiiiiiii.....

No comments:

There was an error in this gadget