Friday, April 1, 2011

Night at TC


Huhuhu tadi pukul 6.40pm kitorang bertolak dari UIA ke Megamall..huhu beli pizza ma..abis beli pizza terus g TC huhu ombak kuat oo..sementara Aina dengan Fidah g solat, aku dengan Ain ade la main2 tangkap2 gambar..huh budak 2 dah upload dah pun masuk FB tadi..huhu apa la...malu kot banyak gambar dengan muke sengal...haih...makan pizza dgn air peel fresh perisa oren huhu sedap oo..sambil2 makan adela budak2 ni buat lawak so keje aku gelak jela haha mentang2 la exam dah lepas..huhu baru 1 paper ade 2 lagi menanti...kuar sampai pukul 9 lebih pastu balik bilik je terus mandi lepas kawtim2 dengan budak2 2 huhu..kemudian aku menjalankan misi memujuk Rubiah balik rumah hahaha gilr persistent aku tadi sampai aku pun x percaye aku boleh wat sampai tahap budak 2 serba salah haha..xpe untuk kebaikan die gak haha...maka esok just tunggu jela sama ade die balik atau x huhu..esok..hmm kena jumpa Dr Taher dalam pukul 8.30 macam 2 huhu maka skang aku perlu bersiap & tdo huhu adios..

No comments:

There was an error in this gadget