Tuesday, April 5, 2011

Sejak dok kat rumah..


Handphone aku mana aku campak pun aku x tahu..huhuhu..nak misscall pun rasa malas haahahaha gila x aku? Study? Ade la skit2 ari 2 masa lain banyak dihabiskan depan Yamaha Keyboard aku 2..ye asal aku tension aku try main lagu ape2 yang aku ingat pas2 baru boleh relax skit...berat badan? hahaha makin bertambah2..haih grad nantilah aku diet..malas lagi ni..tengok Diet King by Sean Lee kat Starking ari 2 huhu hebat la ade yang boleh turun sampai 60kg dalam masa 100 ari huhu hebat2..rasa macam nak g cari Sean Lee je walaupun taste pakaian die sangat teruk hehehe die lelaki yang suke warna emas hahha lawak..komik? hehe ari2 aku baca..huhu kan best kalau note toxico ni ade dalam bentuk komik..gerenti gua hafal punya! internet..best giler kat umah..bila ingat balik internet kat Kuantan 2 gua pening sekejap..haha tapi kurang2 kat sana kalau buka internet 24/7 pun xde sape nak marah tapi kat rumah..huhu ko buka 2-3 jam pun ade ramai yang bising hahaha xpe itu yang membezakan rumah & hostel ma...

semalam anak aku si Aqlan tersesat depan gate rumah aku haha maka terus ku angkat & bawak masuk la haha..makin comel budak 2 huhu..aku x kira kawen nanti aku nak laki aku putih so anak aku pun mesti comel macam Aqlan hehe sengal....aku gurau jela..tapi kalau dapat best gak hahahahahaha...terus terang aku rasa 1 blok Anggerik ni mesti pening dengan habit aku yang kalau tension men keyboard xpun nyanyi kuat2 hahaha bengong btol..aku xtau apsal skang ni aku macam sengal2 huhu..sorry Anggerikian...
gambar2 Aqlan ku sayang huhu..











comel kan? hehehe bila la nak ade anak sendiri ni....

No comments:

There was an error in this gadget