Wednesday, May 4, 2011

Day Two~

both r mine haha

Hari kedua praktikal berjalan dengan lancar. Alhamdulillah~makin seronok sebab dah mula dapat buat sendiri blood grouping & antibody test huhu poyo. Environment kat dalam lab ni sangat best huhu diorang cakap utara + terengganu hahaha pelik giler bunyinya hangpa tau? haha. malangnya aku ade problem skit, asal balik je dari "kerja" aku start pening2 kpala huhu..sebab dalam hospital sejuk kat luar plak panas huhu sakit woo..untuk redakan aku tido sekejap huhu bangun balik tadi sebab nak tengok Showdown huhuu best woo aku root for Elecoldxhot!!! cool giler!! huhu k la nanti ape2 aku update lagi huhu pening woo...

4 comments:

{she-who-must-not-be-named} said...

ko dok umah sewa ke?

Norlyana Nasrin said...

@{she-who-must-not-be-named} huhu ye aku sewa bilik je kat kuarters kerajaan area presint 9 huhuhu...okla gak..ko?

{she-who-must-not-be-named} said...

aku kat uia ni.ngan kembar ain n aina

Norlyana Nasrin said...

@{she-who-must-not-be-named} huhu aku dh bc en3 ko..huhu b'sbrla ye?

There was an error in this gadget