Saturday, May 14, 2011

Pagi Sabtu yang sengal

Hai kengkawan aku kat umah dah ni!!!! wahahahaah semalam abis keje je g solat jap pastu terus bertolak pulang huhu ikut PLUS & Guthrie maka dalam sejam macam 2 kitorang dah sampai..meh tengok gambar

memulakan perjalanan dari Putrajaya 

tengok su bawak 40km/j je hehehe kena hati2 ma~


Su yang concentrate..time ni aku makan roti hehe

oh mula meningkat tapi x membahayakan ma~

muke sengal

hehe dah sampai kat Puncak Alam

muke panas hahaha

oh sang suria menyapaku~
Su turunkan aku kat Petronas Ijok sebab ayah aku dah tunggu kat situ..sampai rumah je nampak Nadirah & Wani tengah gelak giler2 tengok Running Man kat SBS ONE HD & ade home theater & tv Samsung LED 40inch kat dalam bilik akak aku..haih x tau nak kata apa...malam skit lepas dinner kitorang adik beradik g Tesco beli barang2 ..huhu time ni aku minta akak aku beli necessary things untuk aku huhu..nasib baik die belikan..hmm kira hutang sepanjang hayat la ni....

Pagi ni aku breakfast ni..


hmm terima kasih la ye Zulaika~

No comments:

There was an error in this gadget