Saturday, May 28, 2011

Pulang~

su wat gaya rempit hahaha...

Balik rumah lagi minggu ni...hmm malam ni ade Super Junior M kat Putrajaya tapi aku x rasa nak g sebab ramai giler manusia yang g punya so.....I hate crowd ma~ hehehe
Hmm dah la free kan? huhu
Semalam wat stain untuk Paps Smear dengan FNAC..untuk FNAC kte akan guna ZN stain manakala untuk Paps Smear kte guna Papanicolaou stain (correct me if I'm wrong). Hmm nak mengaku aku ade wat onar semalam...aku dah terjatuhkan slide time nak buang air dari slide huhu nasib baik sempat sambut kalau x.....huhu naya aku kot..dan nasib baik la supervisor aku x marah hukhukhuk...
Semalam aku dapat makan free hehe..dalam minggu ni je 2x dah aku makan free kat HPJ ni...yang 1st untuk raikan 2 orang MO yang nak sambung Master and semalam dorang ade wat jamuan kecil2an huhu jimat duit do..
Abis keje je terus g solat Asar before bertolak pulang muahahaha....
Sampai Ijok, parent aku dah menunggu pastu terus g NSK beli barang2an..
Sampai umah je terus g solat Maghrib and mandi hehe nak g pasar malam ma....pukul 8.20pm macam 2 aku kuar g pasar malam dengan si Zareef huhu lama x jumpa mamat ni dan masih tiada perubahan. Beli barang2an and terus balik rumah. Huhu si Zareef ni beli motor baru, Kawasaki Ninja color hijau..huhu dia kata dia tau aku mesti suka sebab color hijau..hmm yela sangat..kat rumah kitorang makan makanan yang dibeli sambil tengok Harry Potter and Sorcerer Stone sambil2 2 rancak gak mamat ni berborak dengan ayah aku pasal aktiviti berbasikal haha lawak betul diorang ni..dalam sejam lepas 2 Helmi plak datang sebab diorang cadang nak g jumpa Izzat kat Gombak..aku? mestilah x ikut dah malam ma...lagipun ngak manis + diorang x ajak pun hahaha sengal..
Pagi ni bangun2 je aku nampak ni
huhu seksi skit..sorry
ye ayah aku masak sebab mama aku kurang sihat hari ni..huhu maka lepas 2 aku take over la masak suhun plak...
petang ni insyaAllah aku nak g melawat si Seenu dengan Jed hehe nak borak2 la ape lagi ngehehehe adios!!

No comments:

There was an error in this gadget