Sunday, June 12, 2011

Ahad sebelum kembali ke unit Histology


Huhu sebelum ni aku dah masuk unit histopath ni tapi disebabkan 2 hariku dipinjam oleh unit Blood Bank & Hematology maka aku perlu mengantikan semula hari2 ku itu...huhu rasa berdebar gak la sebab MLT kat Histo ni kira taiko gak la sebab Kak Ita ni suka tanya2 soalan sampai ko xleh nak jawab huhu ku dah merasainya & akan rasa untuk 5 hari lagi huhu..aku tau dalam hati dia ada taman sebab dia selalu tegur2 aku, ajak makan la apa la...& dia sorang je kat unit Pathology ni yang panggil aku "Rin" tapi bunyinye nak ke "Rain" hahaha ni pun dia yang bagi nama 2 huhu xpe aku x kisah ma~~minta2 la aku boleh jawab semua soalan dia & mingguku berjalan dengan lancar~
Hari ni macam biasa aku bangun lewat sebab malam tadi aku bantai baca fanfiction yang gila2 romantika de amoure sampai aku xleh berhenti weh! sweet giler2 haha...sedar2 je dengar azan Subuh berkumandang~
Maka aku cepat2 g solat Subuh & tdo lepas 2..hadui~~pukul 10 macam 2 aku dah terjaga tapi sambung tdo balik sebab terasa mals sungguh nak bangun huhuhu last2 pukul 12 macam 2 baru la aku bangun..bangun2 je tengok Su dah belikan brunch untuk aku huhu terima kasih Yayang~~
Okla ini saja untuk update hari ni...jaaaneeee (^-^)
my parent & see the nice path scenery in front~~

No comments:

There was an error in this gadget