Sunday, June 5, 2011

Esok kita kerja!!!

happy je..amaran : gambar ini xde kaitan langsung xde kaitan dengan post ini..

Asal ari Ahad je aku mesti rasa berat skit nak ke ari Isnin sebab akan ulang rutin yang sama tiap2 minggu. Minggu depan aka esok, aku akan masuk ke bahagian Endocrine yang terletak disebelah kaunter ngehehehe...kat Endocrine aku tengok diorang ade wat TSH la, TFT la, Catecholamine test and etc. Bila aku inform kat abang Firdaus yang keje kat bahagian 2 yang aku akan masuk situ minggu depan, abang 2 macam kecewa je sebab seminggu je pun aku kat unit 2..huhu nak wat macam mana, time constrict ma~~ nak aku lama2 sila amik aku keje la bila aku grad nanti muahahaha sengal~
Mula2 aku ingat nak g Histology tapi disebabkan Fauzi (budak UPM yang praktikal sekali dengan kitorang) kena g unit 2 maka aku terpaksalah beralah & g ke Endocrine huhu mesti korang cakap x gentlemen btol mamat 2 kan2? hahaha x la budak 2 ikut jadual je..aku ni jadual bercelaru sebab ari 2 aku kne g tolong unit2 lain yang x cukup staff hehe macam precious je aku ni kan? ye aku sengal & perasan huhu...
Maka esok mulalah rutin aku...

7.00am : Bertolak dari rumah sewa
7.15am : sampai ke hospital
7.20-7.50 am : tido sekejap xpun borak2 dengan Su xpun breakfast kat cafe ngeheheh
8.00 am: start keje
1.00pm : rehat & g solat
2.00 pm: sambung kilija
5.00 pm: balik
6.30pm : dinner
7.oo pm:  tengok Nora Elena (Isnin sampai Khamis)
7.20 pm : berhenti solat Maghrib
8.00 pm: tengok berita tv3
11.00 pm : tdo le..

esoknya mula balik dari atas huhu begitulah dah nama pun rutin kan...
mula la pk keje ni boring sebenarnya...study.......hahaha x terkata...maka enjoy it while u can ma...oh lagi 1 kerja adalah ibadah hehehe (^-^)

p/s: penulis dah jadi semakin x btol....

5 comments:

perindu_خلافة said...

jadwal kita lebih kurang jep lyana.. cuma tgk berita tv3 tu xde la, coz ada budak kecik penah pesan "perkara maksiat keluar ikut tv"..

actly jarang dah tgk tv kalau x perlu =_=

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة huhu sebenarnya sejak "kerja" ni la rancak skit tgk tv huhu balik keje terus buka tv sebab xnk rumah sunyi...huhu budak kecik mana 2?
(^-^)

perindu_خلافة said...

zaid najmuddin.. (",)

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة oh yang kat sekolah rizqan g dulu 2 kan? time jadi faci..huhu kte ade baca entry 2..

perindu_خلافة said...

yup.. budak kecik tapi berjiwa besar, :D

There was an error in this gadget