Saturday, June 18, 2011

Jumaat di Histopathology


Jumaatku dimulakan seperti biasa...aku di Histopathology dan aku masih menolong staff dalam kerja-kerjaaan huhu..hari ni aku ade blaja pasal immunostaining dan sample yang digunakan ialah appendix. Malangnya ketika mesin 2 dah separuh jalan, tiba2 bekalan electrik terputus..huhu x bayar bil ke? maka selepas bekalan elktrik disambung, immunostaining diteruskan.
Yang paling best Abang Firdaus ade bawa anak dia, Fathil..huhu budak ni mula2 senyap je lama2 bila dah dapat topik, mulut dia bercerita xleh henti huhu..paling xleh blah budak ni kecek klate gila pekat do..huhu nasib baik la aku boleh faham skit2 kalau x mesti dah jadi macam ayam & itik huhuhu..
fathil

Petang 2 time abis keje, terus nail level 4 untuk solat Asar dan lepas 2.......balik Rawang le~huhuhu..sampai2 je terus mandi & solat Maghrib pastu baca komik sekejap b4 tunggu Isyak. Lepas solat isyak je terus tdo huhu I'M BEAT MA....
Bangun je Subuh pagi ni g solat & terus online huhu...oklah aku nak sambung main Sorority ni huhu bubbye...

2 comments:

perindu_خلافة said...

immunostaining..!? huhu xpenah dgr langsung test tu kat kajang,

lyana budak fathil ni comel (tp x pasti budak ni boy @ girl)..

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة stain ni untuk detect antibody-antigen reaction dalam tisu...
fathil ni boy la...huhu comel kan? mula2 kte pun ingat dia perempuan huhu

There was an error in this gadget