Thursday, June 16, 2011

My Thursday and Rapist


Hari ni macam biasa pagi2 terus masuk Histopathology..tolong2 ape yang patut pastu aku g tolong Kak Ros kat kaunter..yela kesian dia sorang2 tadi..maka sampai rehat aku tolong dia kat kaunter. Abis rehat sambung tolong Kak Ros lagi..sample datang mencurah2 ke ladang gandum~~lepas reda aku g tolong Kak Mila kat Blood Bank plak..ye Kak Milah sorang2 je tadi maka aku g menolong..banyak gak sample nak kena wat GSH petang 2...Balik2 rumah je aku dah start lemau2..maka aku terus g mandi & solat Asar. Lepas solat g tengok tv jap haih ape yang aku tengok pun aku xtau huhu...tertdo kat sofa sampai la cte Nora Elena start huhu hari ni last episode ma...
Hari ni bukak2 berita je ade kes rogol..haih hari2 ade je kes rogol! kali ni seorang lelaki rogol anak jiran dan buat kelucahan melampau kat anak dia sendiri..haih maka Su keluarkan statement yang hukuman yang patut bagi perogol ni ialah potong penis dia..ye aku rasa hukuman ni sesuai..biar jadi pengajaran skit kat semua orang kat luar sana! Lagi 1 sebab dia dengan beraninya amik dara orang maka kita amik kejantanan dia! extreme? hmm biarkan!

Cuba fikir..kalau kata potong penis ni kejam, ambil dara orang 2 x kejam ke? benda ni akan memberi kesam psikologi yang mendalam kepada mangsa & keluarganya. Masyarakat plak akan pandang serong terhadap mangsa. Labih menyedihkan kalau mangsa dikeji dan dituduh dia yang mengoda perogol tersebut. Eh eh..orang 2 dah cukup sedih kena rogol, orang lain yang xtau suka2 hati je buat tuduhan yang sekaligus menghina mangsa rogol. Ok disini aku tekankan kepada mangsa rogol yang x rela dirinya dirogol ok? bukan kepada perempuan2 yang merelakan diri mereka dirogol. Kepada semua perempuan2 diluar sana sila jaga diri sendiri, jangan pakai pakaian yang menaikkan ghairah lelaki, bawa teman apabila keluar & wat speed dial no ibu bapa so boleh contact dengan cepat kalau ade ape2 berlaku.
Oklah ni saje untuk hari ni..insyaAllah aku akan update lagi~

4 comments:

apex said...

setuju! setuju!

Norlyana Nasrin said...

@apexhuhu kan best kalau hukuman ni dilaksanakan..kurang skit perogol

perindu_خلافة said...

hukuman Tuhan dah ada.. rejam sampai mati tu kn, adalah pengajaran buat semua~ O.o

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة tapi kat Malaysia ni dorang xnak laksanakan..hmm so kte bg cadangan lg extreme huhu

There was an error in this gadget