Saturday, June 25, 2011

Sabtu di Putrajaya


Hari sabtu yang best huhu. Macam biasa bangun solat Subuh & aku tdo sekejap sementara tunggu pukul 7 sebab aku nak tengok cte kartun huhu. Pukul 7 je aku terus bangun & buka TV. Kartun yang aku nak tengok sebenarnya ialah kartun yang classic tapi yang ditayangkan plak Pocoyo huhu ye comel tapi xde mood la plak nak tengok Pocoyo pagi2 ni huhu. Maka aku terus tutup TV & sambung tdo sampai la pukul 10.30am hehehe alang2 cuti kan. Bangun je terus g mandi huhu itu penting ye adik2? Pukul 11.30am macam 2 ajak la Su turun beli makanan. Yelah nak masak xde bahan2 maka membelilah kte. Beli makanan kat kedai kat bawah blok 2 je pastu keluar jap g Darussalam beli skit groceries & terus g isi minyak huhu kalau nak tau Su ni suka isi full tank sebab xpayah la nak isi banyak2 kali. Yang xbleh blahnya time balik, Su salah masuk jalan hahahaha xpelah maka berjalan2 la kami di sekitar Putrajaya ni huhu meh aku tunjukkan gambar2 (^-^)


muke excited g jalan2

muke sesat




di situ ada cahaya!!!!

balik je terus g makan & online. Okla sampai sini je update kali ini..bubbye (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget