Thursday, June 23, 2011

Saya MC lagi

Ya Allah aku redha dengan ujianmu~
Saya sakit perut hari ni tapi takpe sekurang-kurangnya sedikit dosa saya terhapus (^-^). Macam ni la, pagi2 lagi dah rasa perut lain macam tapi saya buat xtau je sebab ingat sakit perut biasa. Sampai kat tempat kerja & bila dah nak mula kerja, perut dah mula memulas2. Bila dah xtahan saya pergi la ke Wellness. Sebelum 2 daftar dulu. Sampai kat Wellness, amik blood pressure and tunggu giliran.
 Sementara tunggu 2, saya sempat jugak berborak dengan seorang makcik dari Radicare unit yang mengalami masalah alahan yang agak teruk. Maka saya suggestkan supaya beliau meminta suntikan daripada doktor kerana dulu mama saya pun mengalami masalh yang sama dan suntikan antihistamine merupakan ubat yang terbaik insyaAllah. Tiba giliran, saya terus masuk ke bilik doktor dan di diagnose oleh Dr Hayati. Selepas itu, saya ke kaunter farmasi untuk mendapatkan ubat-ubatan. Selesai mengambil ubat, saya ke cafe & makan ubat disana. Malangnya, selepas makan ubat, sakit perut masih x reda maka saya berjumpa semula Dr Hayati untuk mendapatkan MC.
Sekarang saya dirumah dan mula berehat. InsyaAllah selepas berehat dan makan ubat, sakit saya akan berkurangan (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget