Tuesday, June 14, 2011

Selasa di Histopathology


Hari ni sama je rutin macam semalam huhu. Oh hari ni aku ada buat test darah huhu buat Full Blood Count, Full Blood Picture, Fasting Blood Sugar, Glucose, Creatinine, Urea, Calcium, Cholesterol & etc.

my blood in EDTA tube & plain tube
Alhamdulillah, semua keputusan ujian menunjukkan aku sihat  just low Calcium & Direct Bilirubin huhu. Aku rasa pelik sebab aku ni slalu jugakla ambik dairy products. Hmm xtau la...Kak Ros cakap maybe badan aku ni kurang menyerap calcium maka aku kena amik Vitamin D. Terima kasihlah kepada Kak Salina sebab tolong amikkan darah aku tadi & x lupa juga kepada semua yang membantu membuat ujian2 berkenaan di makmal.
oh hari ni Mary buat staining untuk Full Blood Picture kitorang & aku mounting slides huhu semoga slide kitorang tunjukkan bacaan yang ok. ok ni saje update untuk hari ni..sayonara~~~

No comments:

There was an error in this gadget