Friday, July 29, 2011

Chaotic!


Hehehe xde la chaos sangat hoho..sebenarnye ni sume gara2 aku baru perasan yang sebenarnya aku ade fb Bro Muzammil hoho maka kecoh la kanak2 ceria lab bila tengok gambar2 dalam fb bro 2 hahahahha kelakar do...ape2 pun mintak2 la die x perasan huhuhuhuhu....
Esok kami x ke lab heheh saje bagi cuti pada diri sendiri..ari Ahad ni baru la sesi lab bersambung hoho...lagi 1 sebab Bro xde..hehe balik KL..nak tumpang xleh sebab die pun tumpang orang huhu...
Okla insyaAllah lepas abis kerja2 kat sini pulanglah daku ke California~~

2 comments:

{she-who-must-not-be-named} said...

aku tahan gelak je weh.nampak ganas tapi dalam hati ada taman.

Norlyana Nasrin said...

hehehe suke men buaian plak 2 hahahahahahha

There was an error in this gadget