Sunday, July 17, 2011

Cooking cooking part 2~~~


Yeah kengkawan! Hari ni aku masak lagi!! Tapi kali ni bukan sorang2 tapi dengan adik2 aku hoho kali ni aku just tolong sikit2 je sebab Nadirah & kakak aku semangat nak masak hahahaha....
So hidangan pada hari ini ialah.....Carbonara Spaghetti!!
Meh tengok gambar!
Carbonara Spaghetti


senang je nak buat ni hahahahaha sebab bukan aku yang handle...Nadirah yang potong bawang merah n putih n cendawan. Aku rebus spaghetti & bukak tin je. Kakak aku tukang stir n masukkan bahan2 hoho apa yang penting? KERJASAMA!!!!
Siap je makanlah kami..huhu sampai x abis sebab banyak sangat hoho maka kami dermakan kat jiran kami yang dok nun disana hehe...
Okla len kali maybe akakn cuba masak benda len huhu...yorobbun manhi gitarijusaeyo~~

2 comments:

perindu_خلافة said...

wahaa.. carbonara sauce,
disebabkan dah terliur ni,
maka lyana wajib bagi rizQan rasa jugak, hahaha ^_^

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hoho bagi alamat i'll post laju it hahaha...
p/s: nak ke? hohohohohohoho

There was an error in this gadget