Saturday, July 23, 2011

Hari yang penat tapi masih boleh tersenyum (^-^)


Wah ini hali wa manyak pinat! Pagi2 lagi wa sulah bangun tengok kartun hohoho n mandi..check out hotel pukul 11.30am n terus g Kuantan huhu..g main2 n makan dulu kat Rasamas ECM huhu ade benda sengal yang berlaku tadi..ade seorang pelayan ni terjatuhkan air dalam dulang maka terkena la kat kakak aku yang kebetulan duduk kat tepi...maka basahlah baju kakak aku..yang xleh blah diorang just bagi tisu untuk lap hoohohohohoho kakak aku yang terlalu marah terus jadi senyap..aku dengan adik aku g la kat amik baju lebih kakak aku huhu nasib baik dia ade bawak lebih. Sesungguhnya waiter itu bernasib baik sebab bukan aku yang kena kalau kena kat aku memang malanglah nasib die sebab aku memang marah kalau baju aku basah ke ape dan semestinya aku akan panggil manager die untuk mintak ganti rugi..huhu nasib baik la kakak aku xmo kecoh2 dan terus terima je sebab waiter 2 mintak maaf..huhu
Lepas kakak aku bersalin pakaian, kitorang terus g jalan2 kat Parkson, Padini, kedai kasut, Everlast n ETC. hoho wa manyak penat tapi xpe die ade belikan kasut untuk aku so aku senyum jela walaupun penat. Oh kakak aku blanje aku Starbuck gak hoho bestnye orang dah keje kan?

cafe mocha - ok aku mengaku aku sakit kepala giler2 lepas minum ni
Sampai kat UIA, aku g cari mak guard kat KOP untuk pinjam kunci tapi malangnya tiada kunci lebih untuk bilik aku n dia bagi kunci yang len maka tak dapatla aku bukak pintu bilik huhuhu..terus aku call Ain tanya die kat mana n aku kuar dengan ayah aku g amik kunci kat Ain huhu...
Sampai2 je bilik aku kemas barang2..tengah2 syok kemas, Munirah datang mintak tolong print report so aku tolong jela huhu x salah membantu kerana itu amalan mulia huhuhu....kemas2 dan kemas lagi pastu Ain plak balik bawak anak sepupu die hohoho siap suh panggil aku auntie lagi hohoho terasa tua I....comel btol budak Wafiy n Wazif ni hohohoohoh...suke kat Thomas the Train plak 2 haahahaha maka mereka disogokkan dengan mainan tersebut n Ain pasang laptop bagi budak2 2 tengok Thomas 2 hohoho..
Ni aku x abis kemas lagi n nak mandi dulu sebab malam kang ingat nak g jenguk lab dulu hohoho...
Ok gotta go bubbye~

No comments:

There was an error in this gadget