Thursday, August 4, 2011

Alhamdulillah (^-^)


Alhamdulillah..ari ni aku kenyang weh hehehe..
Malam tadi pas solat tarawikh, geng kanak2 ceria lab g terus lab sebab nak wat kerja2an yang perlu disiapkan. Hehe ari ni Ain, Su, Aina n Datin K mengambil inisiatif untuk menukarkan methanol untuk sample aku yang selama ini hanya Bro Muzammil je yang boleh tolong tukar. Huhu disebabkan bro 2 agak bz n petang tadi soxhlet aku basah skit maka malam ni mereka2 telah menolong aku menukarkan solvent yang disebut diatas. Oh kalau nak tau, sebelum masuk lab tadi, kami ternampak babi hutan dok men lari2 kat KOS ni hohohoh aku yang takut terus jalan laju2 la weh hoho teringat aku tragedi yang menimpa jiran belakang rumah aku dulu ketika duduk kat Kg Melayu Batu 16..beliau dikejar babi hutan yang tiba2 turun dari hutan depan rumah aku.maka berlari lintang pukang la pakcik itu yang secara kebetulan hanya memakai kain pelikat hoho nasib baik x tertanggal dan tiada mangsa yang dilaporkan.
Ok sambung cte dalam lab. Sedang kami melakukan kerja2an kami, tiba2 Bro Hassan masuk & pelawa kitorang makan durian huhu katanya Bro Muzammil dah siap kopek. Mula2 kami agak malu2 dan hanya tersengih sehingga Bro Hassan berlalu pergi (chewah ayat). Kemudian, Bro Muzammil plak masuk n terus tengking kitorang semata-mata nak ajak makan durian hehehe mesti die penat tunggu hahaha...kebetulan plak kitorang dah nak balik time 2 maka kitorang keluar la. Sampai kat luar tengok ade durian huhu & ade Kak Awin heheheehehehe...kitorang yang malu nak makan kat situ terus tapau durian untuk dimakan di mahallah huhu Bro Hassan siap bagi kuih arab manis yang die buat lagi kat kitorang hohooh....
Sampai2 bilik je aku wat teh cina (yang ni datin k nak) hehehe..
Ok la ni je update buat masa ni..till we meet again..

No comments:

There was an error in this gadget