Tuesday, August 9, 2011

Challenge: Day Two~Favourite Movie

My favourite movie for all this time~~~
Windtalkers!
Cte ni tahun bila ntah aku tengok tapi kesan die tetap ade sampai ari ni huhu~~~
cte ni cte perang2 huhu..Nicholas Cage ni keje die sebagai penyampai maklumat and contact orang huhuhu best cte ni...
Cte kedua~
Titanic!!

Sape x suke cte ni sila angkat kaki!! Hehehe cite yang popular pada tahun 1998 huhu ayat yang slalu orang ingat " You jump, I jump" hehehe aku plak sesuka tukar " You jump, you die" hehehhee~~~
Ok cte ketiga~
Karate Kid!!
Jaden Smith sangat cute huhu...cte ni pun menarik~time Jaden kena belasah aku rasa macam nak nangis je huhuu sedih~~~
Cte keempat yang baru2 gak aku minat huhu~
Flipped!!!!
such a sweet and innocent love story~~huhu cte yang buat aku sengih sorang2 depan laptop~
Ok cte yang best skali~~~
Transformer 3: Dark of the Moon!!!
cte ni ari 2 aku tengok kat cinema kat Pavilion huhu best oo aku tengok 3D~~rasa nak nangis bila Bumblebee ckp good bye my friend huhuhuhu~~~
Hehee banyak kan movie favourite aku hehe x lupe gak cte Windstruck, My Sassy Girl, My Little Bride, 100 days with Mr Arrogant dan banyak lagi huhu nampak sangat aku suke tengok movie huhu...cte Melayu yang aku suke sampai skang mestilah cte2 arwah Tan Sri P.Ramlee, arwah Yasmin Ahmad dan Mamat Khalid huhu~~~
Oklah nanti aku update lagi ek (^-^)

2 comments:

perindu_خلافة said...

hanya 3 films je yg rizQan pernah layan.. 2 lg tuh, macam x pernah taw langsung, heheh =_=
coz rizQan bkn orang wayang~

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة oh yeke? huhu ade yg tgk kat tv dan ade yg tgk kt cinema...
yg Flipped 2 amik kat Rubiah hohoho

There was an error in this gadget