Wednesday, August 10, 2011

Kami bersahur di KOS!

 Ye kengkawan jangan terperanjat ye...oleh kerana cinta kami yang amat dalam terhadap KOS, kami sanggup bermalam & bersahur di KOS yang terchenta!!! hohoho agak2 la weh...yang sebenarnye kami masih lagi di lab & kami memang bawa makanan sahur maka kami makan la kat sini bukan dalam lab ok?
Huhu makan secara santai dan terbuka without any stranger around huhuhu...meh tengok gambar huhuhu~~~


ohohohohohoho~~~~otak dah mula mereng...macam mana ni~~~xpe demi FYP kami turutkan~~~~

4 comments:

perindu_خلافة said...

wosh.. enjoy je tgk pict korang, w/pn dah 3 tahun rizQan duk kuantan, skali pun x pernah bersahur kt kos lg >_<, insyaALlah sebelum grad nk buat skali~

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hehe jgn jeles~~ huhu rsnye ni le puasa kte yg terakhir kat UIA Kuantan~~~

perindu_خلافة said...

^_^ ye ke, rizQan nk smbg stuDy la kalau camtu~ hehe

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hehehe boleh2.. wat master kat UIA (^-^)

There was an error in this gadget