Friday, August 5, 2011

Sakit Pinggang dan Santai


Huhu mesti korang tertanya2 ape kaitan tajuk aku ni? hehe macam ni..
Sejak dari semalam aku rasa sakit pinggang dan sengal2 belakang..hari ni sakit 2 bertambah teruk sebab duduk dalam aircond..maka rancangan untuk berbuka kat masjid hari ni dibatalkan sebab aku btol2 x larat tadi. Maka aku ingat nak berbuka kat dalam bilik jela..ye aku masih ade bahulu, maggi dan roti maka cukuplah 2..
Tiba2 Ain ajak makan kat luar setelah ditimbang tara segala idea2 yang die dok pk huhu...aku mula2 xmo sebab sakit aku masih x hilang, tapi setelah dipujuk berkali2 oleh Ain akhirnya aku setuju...kami keluar setelah solat tarawikh dibilik...
Kitorang makan kat Santai sebab aku dok teringin nak makan spaghetti & lasagna..huhu aku pesan carbonara spaghetti & lasagna tapi malangnya lasagna xde maka aku gantikan dengan spaghetti bolognaise  (yang ni untuk sahur) huhu..ni gambar carbonara spaghetti

Hmm meh aku bagi review skit..aku xtau apsal tapi aku rasa kualiti makanan kat sini dah menurun sebab spaghetti aku tadi rasa macam diletak santan sampai aku kena amik sos blackpaper si Aina untuk cover balik rasa makanan 2 dan udang die macam udang yang dah disimpan lama i mean x fresh sebab dah rasa macam kertas..haih..Chicken Chop plak keras dan sama kes macam udang tadi..ayam die macam ayam lama..tapi harga untuk chicken chop ni naik plak..haih...
Disebabkan kitorang g agak lewat (9.30pm) maka x ramai orang kat situ dan lebih malang lagi kitorang ni je pelanggan perempuan ..maka faham2 sendiri la..ramai yang dok mengusha sampai si Aina dan mereka2 naik meluat dan tak selesa..maka aku hadiahkan jelingan maut kepada yang memandang hhoohohoho berani kacao anak2 ikan gua?! hahaha gurau2...
Okla ni jela aku nak cte huhu bubbye :)

No comments:

There was an error in this gadget