Tuesday, September 6, 2011

Cerita Raya Nasrin


Ok meh aku cite dari mula (^-^)
Pada 30/8/2011 pukul 3.30am kami bertolak ke Kedah dengan dua buah kereta, CRV & Myvi (double v).
Pukul 7.30am kami sampai ke Sg Petani, Kedah dan check in di Hotel Seri Malaysia.
Pukul 3.00 pm kami bertolak keluar ke rumah Pak lang yang terletak di Bukit Selambau dan rumah Mak Cik Nana..huhu makan laksa kami huhuhu..selepas 2 kami bertolak pulang ke hotel memandangkan hampir maghrib..balik solat dan tukar baju..kemudian kuar semula menuju ke rumah Pak Long di Sg Layar.
Keesokan harinya kami pergi melawat rumah Mak Ngah di Semeling.
1/9/2011 - Kami pergi berjalan-jalan di Village Mall dan Tesco di Sg Petani dan kemudiannya bermalam di rumah bersebelahan rumah Mak Ngah ..
2/9/2011 - breakfast dirumah Mak Ngah.huhu pada ari ni la handphone aku jatuh masuk longkang huhu ni sume gara2 nak susun beg masuk keta tapi dalam masa yang sama nak gak pegang handphone hoho...penat la aku sembur Febreeze nak hilangkan bau..seharian juga x hidup hp aku 2 huhu..
4/9/2011 - balik umah nenek aku kat KKB huhu..
5/9/2011 - balik Rawang..g lunch dengan Kakak, Nadirah n Zareefah
6/9/2011 - aka ari ni bangun pagi2(pagi la sangat) masak ayam masak merah, daging masak kicap n sayur yaumak untuk tetamu2 yang hadir..asalnya nak masak untuk si Arif yang dah 4 tahun x jejak Rawang tapi dah alang2 masak maka adik aku pun jemput kengkawan die datang skali huhu..

petang plak kami g umah Zaidatul Nadia aka Jed hehe..Jed masak kuehteow goreng basah untuk kami hohohoho...kemudian sebelum balik, dapat buah mangga hehehe adik beradik  jed panjat pokok n bagi aku bawak balik skit hehee kamsahamnida!!!
kuehteow goreng basah Jed huhuhu sedap~~

esok insyaAllah aku g umah Jed amik dodol yang tertinggal huhuhuhu..sedap weh~~

No comments:

There was an error in this gadget