Monday, September 12, 2011

Pagi yang tenang

Permandangan dari luar jendela bilikku~
Alhamdulillah aku masih dapat bernafas lagi. Pagi ni lepas Subuh aku x tdo dan memulakan hari aku dengan mandi, gosok baju dan bersarapan. Huhu sesuatu yang aku jarang lakukan ketika cuti hari tu. Time cuti bangun bila matahari dah mula terpacak (tdo semula selepas Subuh) memang malas untuk bangun dan breakfast pun terlepas. Sebelum tdo semalam, aku sebenarnya risau takut x boleh bangun, yelah dah dibiasakan dengan rutin x sihat yang aku sebutkan diatas hehehe tapi alhamdulillah aku berjaya bangun dengan senyuman huhu..
Klas bermula pada pukul 9 maka aku ada sedikit masa untuk relax dan menikmati sarapan sambil update blog + FB hehe seronok kan bangun awal?
Baiklah aku nak blogwalking ni hehehhee...bubbye (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget