Friday, October 28, 2011

Chronology of Nasrin's day~


Tajuk gempak lagi~ok kengkawan~siang tadi aku dah cte pasal yang kitorang tangkap gambar kan? maka skang aku nak cte ape yg jadi lepas 2 huhuhu~~
Balik bilik je makan lunch dengan Ain..
Online and update blog pastu solat~
Abis solat tok ketua call..huhu agak terkejut juga sebab kalau xde sebab xde keje tok ketua nak call i yang x popular ni~~hahaha relax Rubiah aku gurau~~rupanya nak minta teman die g uruskan pasal transport nak g Cameron Highland huhu..maka aku mengekor la tok ketua pada hari ni~
Mula2 g KAHS nak minta borang transport..huhu kami disuruh g ke OSC sebab katanya kami perlu berurusan di sana...yang x leh blah siap tanya kitorang ni year brape sebab macam blur2..huhu tau la akak muda remaja tapi x sanggup nak menipu maka kami berlaku jujur..huhu aku tahu mesti staff 2 pk..nama je 4th year tapi ape pun xtau huhuhu~~hehe kami mana biasa uruskan benda macam ni!! huhu
Maka kami ke bangunan admin dimana terletaknya OSC~~hoho ayat~~g OSC amik borang bagai n tanya gak la staff kat situ macam mana procedure..huhu agak memeningkan juga maka kami bercadang balik semula ke KAHS n tanya kak Wani + Dr Munirah huhu lebih afdal~~oh aku ade wat sengal tadi kat OSC..disebabkan aku dok boring tengok channel yang dorang pasang maka aku tukar ke KBS World dan aku biarkan begitu sahaja muahahaahahahha~~
Balik semula ke KAHS~~g tingkat 3 n tanya la Kak Wani..huhu die juga sama2 pening maka kami menunggu untuk berjumpa dengan Dr Munirah..ohohohohoh memang lama kot kitorang dok tercongok kat Biomed Department itu sehinggakan aku boleh siap story morry dengan Rubiah pasal benda2 kat matric dan sebelum masuk matric punya hal hehehe menunjukkan betapa lamanya aku dok tunggu...2 lagi skit lagi aku nak bukak hikayat 1001 malam aku~~
Nak dekat sejam gak dok tercongok barulah dapat jumpa Dr Munirah...hehe ni paling best..die suh kitorang g jumpa Bro Faezal sebab die yang arrange trip 2 n suh wat surat huhuhuhuhu..alangkah bagus jika die bagi kitorang masuk awal2 tadi kalau itu je yang die perlu cakap~~~huhuhu..
Kami ke KOS la pulak~~kat KOS cari Bro Faezal~~huhu masuk bilik die je bau rokok daun~~hoho boleh plak cakap kitorang salah timing sebab die baru nak merokok huhu len kali asal bro nak merokok sila tampal kat depan pintu lab ye? hoho~~
selesai je perbincangan Rubiah dengan bro Faezal, kitorang balik bilik, solat n siap2 hohoho nak g swimming weh!!! hehe ni cadangan Rubiah & aku memang suke la weh memandangkan aku x melawat lagi swimming pool kat UIA ni hehehe..Aina pun ikut skali hehehe..pukul 5.30 macam 2 gak la kitorang g..hehehe kat swimming pool aku lepas gian la weh hehehe lama kot x swimming hehe..last ari 2 time raya kat Seri Malaysia Sungai Petani hehehe..tapi kat cni lagi puas weh hehehe dengan kedalaman lebih 150cm, aku terjengkit2 la gak dalam air 2 huhu sempat gak aku praktis swimming hehehe..lumba2 swim dengan Finas, men renang berirama n jadikan Rubiah penyu aku la hahaha..aku men giler2 ar tadi..huhu mau pukul 7 gak la baru kitorang berhenti hehehehe..balasannya~aku terus selsema n demam weh huhuhuhuhu bak kata Khai yang kebetulan ade kat situ, aku men x hengat kot huhu siap gelak kuat2 kat pool tadi hehehe..oh aku sempat gak g kat tempat yang dalam 2m hehehe kaki memang x jejak lantai pool kot hohoho xpe hati tegar nak try gak..hehe swim gak la kat situ walaupun kat tepi hohohoho~~~

Ni skang aku update blog dengan keadaan hidung berair, kepala pening & badan panas + seram2 sejuk hohoohoo sememangnya akan ku tuntut Tutti Fruity dari Tok Ketua hohohohoho~~

2 comments:

RuBy said...

SEMOGA SIHAT CEPAT!!!
ahhahaha
len kali kite pegi lagi eh!
makasih kerana mengikut aku semalam~ hehehehehe

Norlyana Nasrin said...

@RuBy Alhamdulillah aku dah sihat weh~
Hohoho~~
boleh je~hehe nnt nk wat renang berirama lagi hahahah~~
hoho kasihmu ku terima~~

There was an error in this gadget