Thursday, October 27, 2011

Chronology of Nasrin's journey~


Haha ade macam Narnia x? Macam ni, disebabkan aku balik awal, maka ada la banyak masa aku luangkan kat bilk huhu. Sebelum waktu Isyak 2, aku kuar sekejap nak amik wuduk and penuhkan botol air 2.8 L aku. Disebabkan water cooler level 2 rosak maka aku naik ke level 3..tengah dok masyuk isi air, aku teringat yang kat bilik aku plug kat meja xleh pakai maka aku pun g la jumpa Rubiah aka tok ketua T5 yang kebetulan dok kat level 3. Sampai bilik ala2 romantik tok ketua, aku pun memulakan sesi aduan rakyat. Abis mengadu, tok ketua plak mengadu kat aku pasal sampling hahahaahaha saling mengadu nampaknya. X abis disitu, segala topik yang ade kitorang bincang and berborak x hengat la weh. Tiba plak kejap 2 Dilla datang hahaha masyuk..tambah lagi story morry sampai Dilla balik pun aku x abis borak lagi hehehe macam2 cte kitorang borak. Pasal ape? xyah tanya la weh..penat kot nak terang satu2 huhu..abis borak, aku terus balik bilik, amik wuduk n solat. Abis solat baru la aku makan nasi yang mama aku bekal huhu maka aku ajakla sekalian rumate2 ku eleh Saf dengan Ain je pun sebab Mas x sampai lagi huhuhuhu..time makan bercerita lagi hohoho mulutku penat hari ni tapi seronok bercerita sebab yelah konon mengubat rindu x jumpa brape ari kan? hahahahah sengal~~abis borak g bilik tok ketua lagi, hehe kali ni nak amik cte Merlin s4 kat die huhu kalau nak tau, tok ketua adalah pembekal English series yang tegar ye? Haahahhaha bangga x Rubiah?
Hehehe esok ade photography session, kami budak envi kena pakai baju hijau huhu fav aku 2 weh!! Tadi saje menyakat tok ketua, cakap aku nak pakai baju merah instead of hijau huhu punya la ugut nak bako aku..ceit kekejaman sungguh huhu..okla ni je update dari budak sengal untuk ari ni huhu..gudde nito!!

13 comments:

RuBy said...

padanla aku tersedak sakan tadi~
hahahaha~
bilik aku romantik ko kata, aku tolong jimat letrik bil uia~ hahahhaa

Sila pakai hijau dan jangan berdegil.
hahahha

Norlyana Nasrin said...

@RuBy muahaha~~relax2 malam2 ni xde doc..haha
giler romantic la bilik ko Rubiah hehe..konon klu ye xde la ko on9 24/7 huhuhu

hehehe arahan tok ketua ingin skali beta ingkari muahahhaha~~

rizQzaini said...

utk makluman:
"Perbincangan dah di buat dengan pihak mahallah.....mmg dlm proses untuk menambah semua water cooler dan malah menukar semua filter. Ini bawah responsible pihak IP,dan akan dilaksanakan a.s.a.p....:) Bro. Firdaus dr IP sedang berusaha menyiapkan paperworknya:) Sama-sama kita tunggu ya....:)" (Saed Emaddudeen Zanky:FB MRC Talhah IIUM)

perindu_خلافة said...

RuBy..
anda ditahan dibawah akta cetak rompak kerana mengedarkan drama english tanpa lesen sah,

Dr Ibrahim!! saya dah tangkap sorang~ ^_^

RuBy said...

nasrin~
oii oii~ on9 24 jam tu slow sikit... HAHAHAHAH

rizqan~
erk~~~ Dr Ibrahim tak bagi eh... hahahaha.... shhh! hahah

{she-who-must-not-be-named} said...

rubiah memang ketua yang baikkkkk.! hidup ketua!

perindu_خلافة said...

RuBy kau tgh cakap dengan..
rizQzaini ke perindu_خلافة ni!? confuse2~~

hahaha,
kalau kau tanya aku akan jawab, Dr Ibrahim x pernah plak timbulkan isu x boleh sebarkan drama english je korea ke~ HaHaHa ^_^

Norlyana Nasrin said...

@rizQzaini baik~~~~

Norlyana Nasrin said...

@RuBy hehehe tau ko cuak...hahhahahahaha ko grad je jgn smbg aktiviti ko kt Petaling Streets udah~~muahahaha
@perindu_خلافة hehe mari tgkp rubiah~~huhu (wlupn trt b'sekongkol) muahahaha~~

Norlyana Nasrin said...

@{she-who-must-not-be-named} hehehe mmg terbaik~~huhu die dok perhati je tgkh laku penduduk dr FB, Twitter ~~muahahaahhaahhahaha stalker terulung~~~~

Norlyana Nasrin said...

sesungguhnya diriku blur..bknkah @rizQzaini & @perindu_خلافة org yg sama? atau ade unsur2 pengklonan disitu? ~~~mystery~~~~~

RuBy said...

HAHAHAH~
aku pun blur!!
ntah nya~ takpe dua2 pun orang sama kan~~
hahhaha

Norlyana Nasrin said...

@RuBy hehehe benar katamu Rubiah hehehe~~

There was an error in this gadget