Saturday, October 29, 2011

Jumaatku~


Hari yang paling relax kot dalam sem ni~~muahahahah~~macam ni, disebabkan kelas pagi n lab petang cancel maka seharian aku xde klas..maka aku dok la dalam bilik on9 n konon nak study tapi..ngeheheheh aku on9 je memanjang kot...
Nak jadikan cerita, aku ajak Azra kuar n kebetulan Su pun nak cari cable untuk printer die..lepas Maghrib gitu, Azra pun datang bilik aku..huhu story2 dulu sebab nak kuar pukul 8..Azra mengadu yang susah die nak dapatkan sample coag blood sebab ibu2 mengandung kat HTAA x beri kerjasama huhu..maka aku suh la die cakap elok2..hehe Su plak bantai suggest Azra minta dengan cara bersyair.."tolong la makcik~~saya perlukan sample~~~" hahha aku bayangkan muka makcik2 yang blur kalau die dok bersyair gitu hahahaha~
Abis story, kami kuarla..cadang nak g 2 tempat, ECM n Megamall..sempat gak beli roti kat satu kedai kat Malay Town
Sampai ECM terus g kat tempat IT kat level 3..abis membeli, aku turun bawah jap g beli komik huhu..selesai 2 kitorang bertolak g Megamall..dah siap parking depan CIMB ni baru la aku perasan...OH TIDAK!!! Hp aku hilang!! Maka aku bagitau Azra n Su yang time 2 dah masuk CIMB untuk draw money. Cari2 dalam keta x jumpa maka aku syak mesti t'tinggal kat ECM.
Patah balik ECM, alhamdulillah la memang sah aku tertinggal kat kedai komputer yang kitorang dok usha cable..aku tertinggal kat kaunter pembayaran plak 2 hahahahhaha..hehehe kalau nak tau, hp aku 2 dah la banyak kali hilang, misplaced, jatuh dalam longkang, jatuh atas lantai, tersepak dan sebagainya tapi macam mana pun hp ni setia berkhidmat untuk aku..huhu masuk tahun ni dah 3 tahun gakla..hehe 2 yang aku cakap jodoh kami kuat muahahaha..hehehe kesian je sape yang dok pk len kat FB 2..huhu aku saje je buat status gitu sebab aku tau semua orang akan assume yang 2 ade kaitan dengan jodoh manusia aku hahaha..x jumpa lagi la der~tapi ni pun kira jodoh jugak kan? hehehe jangan marah~~~muahahahahaha~~

7 comments:

perindu_خلافة said...

wosh beli roti kat kedai roti (malaytown) yang best tu kan lyana..
masuk2 je dah terbau wangi chesse + butter roti dia, woot woot ^_^

hah nasib baik x hilang kn, entah2 penjaga kedai komputer tu dah bajet dah, kalau x dtg balik customer ni.. esok aku display utk jual 2nd hand, huhuhu >_<

RuBy said...

uih~
aku baru je pegi kedai tu tadi... beli cream puff~
=Q sedap!

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hehehe pastu comel2 kan roti n kek die? hehehe rasa nak beli sume kalau ikutkan nafsu~~

hehe..sebenarnya time bayar 2 terleka sekejap sebab dengar lagu mandarin yang kte suke n hafal hehe maka tertinggal la hp itu~~haha time amik 2 muke penjaga kedai 2 macam nak gelak je hahaha...hehe x rs org nk kat hp kte sbb byk hasil seni~

Norlyana Nasrin said...

@RuBy hehe nampak x ade kek angry bird? hahaha comel~~

RuBy said...

nampak la!!!
roti angry bird pun ade.. aku agak tergoda ngan roti yang ada puding kat tengah dia tu~ hahaha

perindu_خلافة said...

kedai roti tuh memang terbaik,
rasanya tu satu dari tempat fav rizQan utk beli roti kat Kuantan ni ^_^

hehe dia senyum ada makna tuh lyana..
>_< hehehe

Norlyana Nasrin said...

@RuBy huhu tau xpe..hehe nasib baik la time 2 aku kenyang klu x dh lama aku sambar~~kyahahaaha~~
heheehe kepopularan angry bird la~~
@perindu_خلافة hehe roti die lembut and sedap kan? kan? huhu #drool~~
hehe ape maknanye?? ha~yang 2 kte x tau~~

There was an error in this gadget