Thursday, October 27, 2011

Sesi Photography

Environmentalist berjaya~~
Ye hari ni kanak2 Environmentalist, Industrialist and CPRlist (hahaha aku x tau nak panggil ape kat dorang) tangkap gambar ye adik2..hohoho punya gembira aku mengikut arahan tok ketua..dari semalam aku dah iron tudung hijau, baju hijau pucuk pisang pastu ditambah lagi dengan kasut hijau aku..x cukup hijau lagi aku tambah hand sock aku pun kaler hijau ko tau? muahahaha silap aku x jadi Hulk je tadi huhu...dengan meredah gerimis di pagi hari, aku g KAHS jalan kaki..ok aku suke jalan kaki~~~~sampai2 je aku tengok Djah dengan Abby je yang ade kat sana..aik kata b4 9? hhoho dengan xleh blah aku call tok ketua aka Rubiah..huhu ye aku sampai awal kot huhu..selagi x nampak tok ketua selagi 2 aku x puas..muahahhahahaha~~~ Pukul 9.30 gak la baru start sesinye..huhu xpe kami penyabar~~boleh kata sume Environmentalist ade kat situ kecuali Jimmy aka Siti Jimilah yang x suke bergambar..hehehe jika anda ingat, Siti Jimilah adalah nama samaran beliau ketika beliau "bekerja" di lorong Hj Taib hohoho..anda ingat? Kasanova klas ketiga aka pemanis mulut? hahahahaha maka beliau mengelakkan diri dari bergambar kerana takut dicekup polis..sekian~~~~
hehehehe.. pukul 11 tadi ade je klas microb dengan Prof Othman hohho seronok je Prof ari ni..hehe mungkin kerana kami sume hijau hari ini? hehhe siap bagi hint untuk midterm huhu thanks Prof~~교수님~사랑해~~
Okla ni je karutan untuk hari ni~~pesanan ringkas~majulah environmentalist untuk dunia~~
p/s: aku lupa Ameda juga tiada disitu~~sorry~~

8 comments:

نور فضيلا said...

boleh panggil mereka researcher mungkin. hehe

Norlyana Nasrin said...

@نور فضيلا hehe yg CPR ke? hehehe kte pun researcher juga~~muahaahhaa lg sng CPRlist hehehehhehehe~~

perindu_خلافة said...

fuiyoo cepatnya update,
dah boleh jadi reporter dah ni~
^_^ huhu

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hehehe biasa la t'lebih excited hohohoho~~~
tapi lagi best kalau ade amik gambar sume budak biomed kan? kan? kan? huhuh~~

|she-who-must-not-be-named| said...

hijau hijua #gaya zombi

Norlyana Nasrin said...

@|she-who-must-not-be-named| gyahaha kami suke chlorophyll~~

perindu_خلافة said...

rasanya x dapat ambik gambar semua sebab terlalu ramai.. nnt muka sorang2 x nampak.. huhu >_<

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة hahaha kang kesok hati sorang2 muka kecik~~huhuhuhu

There was an error in this gadget