Monday, November 28, 2011

Ahnyeong!


Yeah kembali semula ke Kuantan! Setelah berehat sepuas mungkin dirumah, kini masa untuk sibuk kembali! Huhu...ye balik rumah memang seronok main dengan anak2 I, buat benda2 sengal, makan banyak2 dan etc. Hmm semalam kuar dengan adik beradikku~~huhu tetibe plak Zulaika mengajak kuar nengok wayang..oleh kerana ianya ditanggung oleh Zulaika maka aku pun menyibuk skali ma~~
Kitorang g Times Square je~tengok Breaking Dawn..hmm nak aku review ke? Banyak sangat adegan yang dipotong tapi jadi best sebab ade mamat ni (lihat bawah)
ahahaa~~hensem do Taylor Lautner!! hoho~~wedding decoration Edward dengan Bella sangat cantik ye adik2..huhu mari berangan~~hmm part 2 akan kuar 16 November 2012 bak kata Taylor Lautner...hmm aku harap sangat x banyak scenes yang dipotong + yang dalam novel tebal2 tapi bila dimoviekan xde 2 yang buat aku agak frust...haih~~ Oh aku ade sume buku Twilight dan tenyata novel itu lebih menarik dari movie.. Edward yang digambarkan dalam novel ternyata lebih menarik~~ Jacob sahaja yang menepati ciri2 novel huhu #obsesTaylorLautner..dan seperti yang sesetengah orang tau, aku x suka watak Bella...oh Vampire Diaries aku x suke~
Tadi balik Kuantan dengan Aliaa Aina, Insyirah, Iffah n Hanita~~huhu passenger yang sama balik KL ari 2..aku menumpang ma~~lagi berbaloi kot balik ramai2 macam ni dari naik bas yang memenatkan h0h0h0...
Kat rumah segala kerja kalau boleh aku xmo tengok! Ye aku nak relax! Hectic weeks ahead you know? Keyboard pun aku dok main sampai nak tertido aku depan keyboard 2 huhu..kalau nak tahu, keyboard aku ni ade effect buat orang rasa mengantuk bila main hohohooho~~ x caye? sila try~
Hmm ni jela kot update aku kali ni..bubbye (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget