Wednesday, November 16, 2011

Berfoya-foya sebelum exam EnviToxico~~

Tadi pukul 8.29-9.59pm aku ade exam Basic Environmental Law. Law dengan budak science macam aku ni ibarat air dengan minyak korang tau? Huhu betapa malasnya aku nak study law beberapa ari sebelum ni..maka aku berjimba2 baca fanfiction yang romantika de amoure sambil sengih sorang2 (lagi????!!!!) depan laptop. Hmm kalau nak diikutkan hari Isnin iaitu semalam baru la aku mula baca skit2..hoho 2 pun aku still main2 lagi macam xde exam. Pagi tadi ( Selasa) baru la ade skit kesedaran diri nak study..itu pun lepas g klas BEL pukul 8.30am tadi ahaha~~~tapi untung weh g klas pagi tadi sebab memang membantu kaw2 tow time jawab exam tadi huhu..nak tambah kesengalan~petang tadi lepas abis lab envi microb aku study skit pastu stop terus baca manga Kaichou wa Maid-sama ahaha~~tetibe rindu kat Usui Takumi punya pasal~~
this outer space perverted alien is mine!!!
Lepas solat Maghrib baru sambung balik study BEL pastu rehatkan otak 10 minit pastu aku terus kuar g jawab exam dengan kengkawan aku..ohoho~~ mereka jalan laju2 sebab nak sambung study depan exam hall maka saya pun mengikut lo~~ sampai exam hall KAHS, amik port n terus study tapi sempat gak buat drama sekejap dengan Su yang dok x abis2 selsema dari pagi tadi huhu kesian die~~ tajuk drama " Mak yang berleter kat anak perempuannye yang dok menangis sebab kena tinggal dengan laki " ahahaha~~
Bila tiba masa, aku masuklah ke dalam exam hall n amik tempat duduk huhuhu semangat do duduk depan skali kot ahaha sengal giler~~ aku isi semua maklumat dalam answer booklet n check kertas soalan bila disuruh huhu..dengan lafaz " Bismillahirrahmanirrahim~" aku mulakan operasi menconteng. Ye ni style aku kalau nak suh aku wat essay panjang2 aku kena main2 n conteng2 dulu. Maka dengan nekad aku pilih soalan 2,4 n 5 huhu kena jawab 3 soalan dari 5 ma~~ aku pilih soalan pasal contravention licence, prescribe premise licence & sustainable development. Aku pilih 2 licence yang depan 2 sebab aku suka bab2 menyaman orang ni hehe..
Abis 10 minit gak la masa aku untuk conteng je ahaha~~ exam ni 1 jam 30 minit n kalau nak tau ni jela satu2 exam yang buat aku siap tepat2 time dia suh pen down.
Aku la manusia yang cukup excited bila invigilator bagi kuar n guess what I'm the first to go out again ahaha~~ sampai kat luar aku dengan gembiranya menegur kengkawan len ahaha..oh aku juga tegur Siti Jimilah yang nampak muram ohoho~~ aku tau mesti ade yang cakap "berani ko ek?"..hmm dah aku nampak die x happy maka aku yang over dose happy ni kena la tegur ma~~ eleh bukan tegur ape pun borak2 pasal kahwin kakak die n die x g Cameron ohoho siap kaco nak makan strawberry depan die time balik nanti ahaha~~
Oh over dose aku x habis disitu~~di kala sampai di cafe~ aku sempat gak la mengaco Rubiah dengan mengatakan exam tadi senang ahaha~~ ye senang sangat~~ sampai naik blur aku pk ayatan2 tadi hoho.. Rubiah yang terkejut terhenti seketika ahahah~~padan muke~~ ahaha~~

Sampai bilik terus g freshen up and solat. Layan2 internet, kaco Ain..g bilik Aina...borak2 dengan Azra..cari lagu papa americano..layan internet lagi..cut lagu..dan lastly update blog sambil baca manga ohohoho~~
Huhu ketahuilah sekejap lagi aku kena mula study EnviToxico hoho dari balik ari 2 aku x buka2 lagi~~
Oklah maka tamat sudah sesi update blog dari budak yang tengah over dose akibat tido x ikut masa~~ makan bila rasa rajin~ kuar sesuka hati~ main hari2~ bye yeom!! (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget