Sunday, November 6, 2011

Di kala ini~


Aku dok sorang2 depan laptop lagi~aku tau adik2 aku mesti bengang kalau tau aku on9 lagi huhu maaf godaan ini terlalu kuat~~
Baru lepas dinner sorang2 depan tv..huhu terlalu aman kerana  mereka semua keluar ke rumah Mak Ngah ku di Ampang Pecah untuk membincangkan perihal kahwin sepupuku..aku? Terlalu malas untuk pergi kerana aku x bawa baju yang sesuai..maaf...
Untuk pengetahuan sume, aku masih belum lagi berpeluang menjamah daging korban..huhu makan rendang ayam je dari tadi..huhu xpe2 esok insyaAllah akan makan..
Tadi baca blog kawan Environian, Adib..sedih rasa dihati tapi xpe Adib nanti bila dah grad pulanglah dikau dengan bangga~~yela aku ni sejak dari MCIIUM memang selalu balik rumah..yela x balik kang mau mama aku mengamuk hohohoho....
aku suke gambar ni hehehe~~
Segala notes aku tertinggal kat rumah kat Rawang dan skang aku dok relax kat rumah Koh Saerah aku..huhu...xpe2 balik nanti aku study..insyaAllah..
Okla aku nak blogwalking~~bubbye yeom!!
p/s: ade rancangan Salam Baitullah kat Tv1 bincang pasal "Berkorban atau terkorban"

No comments:

There was an error in this gadget