Monday, November 7, 2011

Perasaan itu


Aku masih sendiri..ye..makin risau kerana sudah 12 am tapi adik2, Koh Saerah dengan Achik aku x balik lagi..aku risau kalau ape2 terjadi pada mereka tapi minta2 ianya dijauhkan..aku baru lepas menonton Panggilan Baitullah. Kalau yang mengenali aku, mesti tahu yang aku kurang layan cerita2 Melayu tapi aku cukup tertarik dengan cerita ini kerana ianya begitu menarik dan memberi kesan mendalam kepada diriku..
Ianya membuatkan berfikir dan muhasabah diri seketika..ye banyak kesilapanku..banyak sungguh kekuranganku dan aku malu dengan diriku sendiri. Diri yang sentiasa leka dan lalai akan tanggungjawab sebenarku di atas bumi Allah..ya Allah ampunilah dosaku..aku xtau macam nak ungkapkan perasaan aku sekarang..senang cakap, ianya berbaur-baur..
Ya Allah selamatkanlah diriku, ahli keluargaku dan sahabat2ku dari seksaan api neraka..amin...
p/s: ketika aku selesai menulis, mereka pulang..alhamdulillah~

No comments:

There was an error in this gadget