Thursday, November 3, 2011

Ternyata kegembiraan itu hanya bersifat sementara


Tajuk dah menjelaskan segala2...baru aku nak happy2 sebab abis exam tapi tetiba plak kata ade masalah dengan tarikh exam lepas mid break itu..huhu maka aku dengan Rubiah g la KAHS untuk book venue exam huhu sebenarnya kitorang ingat nak tukar exam envi toxico pada 17 ari bulan huhu ni Miss Afiza x bagi jawapan lagi ni..haih selagi x dapat jawapan selagi 2 la x aman...lepas 2 plak disebabkan tekanan maka Rubiah ajak aku g Tutti Frutti hahah yang best die blanje hahaha saje je nak heboh 1 dunia Rubiah blanje ahaha ahaha...maka kami pun g la makan kat Tutti Frutti..kat situ jumpa Raf dengan kawan die maka kami makan semeja sambil tengok tv + borak2...huhu abis makan balik mahallah aku g mesin kain..huhu esok nak balik so xkan nak tinggal gitu je baju..
Ni aku sebenarnya tension dengan sesetangah orang yang dok komen bukan2 kat satu page ni...click sini. X faham la aku apsal dorang ni suka bangkitkan isu yang boleh menyebabkan keamanan tergugat pastu bergaduh sesama sendiri. Hmm korang tengok sendiri baru faham kot..

K la aku nak kena qada' tido ni memandangkan 2 dari berturut2 tidoku x teratur..gudde bye yeom!

5 comments:

RuBy said...

woi~ tak yah le nak hebah~
hahahahha

sampai saat ni dia tak reply lagi ye.. aaaaaaaa!

Norlyana Nasrin said...

@RuBy huhu saje je~~
haih pening la men2 dgn date ni~~~

perindu_خلافة said...

RuBy.. aku nak jugak Tutti Frutti,
nak jugak, nak jugak, nak jugak !!
Woooooo,

woot woot ^_^

RuBy said...

alahai~
kalau ada rezeki ko ade la~
hahaha

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة huhu sila minta dgn Rubiah hahahha~~~
jgn nangis!! (gaya mak yg grg)
@RuBy
hehehe agak2 nk bg ke? ahahahahaha~~

There was an error in this gadget