Sunday, January 22, 2012

Cuti dan tanpa update


Waa lega giler bila dah balik rumah (^-^)
Alhamdulillah, hari Jumaat ari 2 tumpang Alia Aina sampai Gombak & dihantar terus ke rumah oleh Abang Yumel :P

Okay balik kali ni agak lain skit sebab aku bawa balik Azra skali hehe..makcik 2 ikut aku balik sebab nak merasa cara family aku sambut Tahun Baru Cina.
Sepanjang cuti ni aku asyik kuar dengan adik beradik aku je huhu..
Hari Jumaat ari 2 birthday adik aku, Wani yang ke-16 maka kami sekeluarga (kecuali kakak yang dok kuar) celebrate kat Restaurant Chinese-Muslim Chan Abdullah di Rawang. Dinner ni turut disertai plh 2 orang kawan Wani..
Birthday girl : Wani yang kurus

licin weh!!
Hari Sabtu...asalnya bercadang nak g Kinokuniya tapi rancangan tersebut terbatal dek aku yang terlewat bangun tido...lagi 1 aku x suka kuar berjalan kalau lebih dari pukul 11am. Yeah my weird habit. Maka petang 2 kakak aku ajak kuar..ye aku kuar gak sebab aku x beli baju lagi untuk g rumah popo aku..yela lagi 1, baju aku banyak warna hitam..maka x sesuai~~~~so ktrg kuar g Jusco, Parkson & Tesco...ye kalau ade lg shopping complex kat area Rawang ni maunye sume ktrg redah hehehe~~maka dapatla aku 3 jenis baju huhu sumenye pakai duit kakak aku..huhu yelah2 nanti aku blanje ko bila aku dah keja ye?
at Jusco

sementara tunggu Each a Cup

sengal

EAC Jasmin Green tea + 50% sweet



Hari Ahad huhu..hari ni aku dok jalan2 kat KLCC..Kinokuniya menjadi tumpuan ramai hari ni!! hehe voucher RM200 berjaya dihabiskan pada hari ini!! woohoo!!


books!!
Esok insyaAllah aku akan g rumah popo aku..nanti aku update gambar Tahun Baru Cina family aku ok? hehehe



2 comments:

perindu_خلافة said...

kinokuniya owh kinokuniya,
saya x sempat sampai sana cuti ni :(

Norlyana Nasrin said...

@perindu_خلافة huhu xpe x lari Kinokuniya dikejar~~~
tetap utuh di KLCC~~~

There was an error in this gadget