Wednesday, January 18, 2012

FYP = Exhausted


Seperti yang anda semua sedia maklum..beta kepenatan dek terlalu komited dengan projek tahun akhir beta. Ye beta boleh je suruh hulubalang beta buatkan tapi..pengalaman dan ilmu itu terlalu berharga untuk beta lepaskan. Ceh ayat sewel...okaylah aku penat weh tapi aku rasa puas giler2 bila tengok hasil kerja aku. Ye mungkin x sesempurna mana tapi alhamdulillah itu titik peluh dan kudrat aku dan Su maka perasaan itu x boleh digambarkan dengan kata2.
Hari ni sekali lagi kami pulang lewat dari makmal. Nasib baik ada Azra yang sudi datang menjemput kami di KOS kalau x.... Hari ni saja kami buat FTC test, observed bacteria2 yang kami siapkan semalam, autoclave glass plate dan buat nutrient agar untuk disc diffusion 2 jenis fungi yang insyaAllah kami akan buat esok. Ada yang meminta bantuan kami tapi ada yang sempat ditolong dan ada yang x...aku harap kalian x terasa sebab kami sangat mengejar masa memandangkan hanya kami berdua yang uruskan sample untuk 5 orang. Lagi satu, kalau ada yang terserempak dengan aku tapi aku x senyum ke apa harap jangan kecil hati sebab terus terang kekadang aku x nampak sangat sebab otak dah dok serabut dengan macam2 benda & power cermin mata aku sebenarnya harus ditambah...oh mama I need a new spectacle!! (TT^TT)
Esok insyaAllah pagi2 kami akan tercongok kat depan bilik Dr Taher untuk menuntut bela..ahaha x la sebenarnya nak g amik barang kat Dr Taher..ingatkan nak amik petang tapi disebabkan kami nak buat fungi 2 pagi & petang kami sibuk dengan FTC maka hanya pagi itu saja yang kami sempat untuk g amik.
Okayla..ni pun aku sempat nak update sebab aku tengah tunggu mesin baju..huhu basuh lab coat ma..kotor giler lab coat aku..aih comot2~~ (=.=)"

No comments:

There was an error in this gadget