Tuesday, January 31, 2012

Vampire no more~~


Huhu baru nak berangan jadi vampire selama beberapa hari tapi nampaknya x payah dah kot huhu..insyaAllah esok pagi2 aku dah kena bangun & gerak g lab untuk wat MIC untuk fungi dan tengah hari plak wat disc diffusion untuk E.coli. Petangnya pula, insyaAllah kami buat MBC untuk 3 jenis bacteria yang kami dok usahakan malam tadi sampai pukul 11.30pm kat lab huhu....makanya petang 2 laminar floor microbiology lab akan digunakan oleh group kami~~~terpaksa ma..benda 2 kan kena buat btol2 lepas 18jam after incubation maka no choice..
hmm penat? adalah tapi aku rasa energy aku macam terlebih malam ni huhu..biasela kekadang bila datang sengal aku~~huhu k la aku nak baca novel jap sebelum tido~~huhu gudde nito yeom!

p/s: dah tengok result..huhuhuuu alhamdulillah la tapi masih x memuaskan (=.=)"...aish macam mana aku nak conquer 1 dunia ni? hehehehe berangan~~

No comments:

There was an error in this gadget