Saturday, March 31, 2012

Career Fair (MICF)


Semalam aku g career fair kat Mid Valley Megamall. Memang best la sebab aku meninjau dari setiap booth ke booth yang lain~~paling best booth Nestle sebab bagi free milo~~maggi~~nescafe~~mcm2 la...pastu booth Panasonic sebab memang bagus la cara die layan pengunjung2 booth dia. Booth Lion Group pun x kurang hebat. Aku berminat nak sertai Lion Group punya Plantation sector. Berdasarkan apa yang diterangkan, untuk plantation ni kira benda baru yabf diorang nak ceburi so kalau boleh diorang memang nak pakai orang yang betul ada kelayakan dan professor yang bertanggungjawab untuk plantation ni yang akan short-listed the applicants. Memang menarik~~
Selain dari melawat booths, aku dok kumpul goodie bag, pamphlets dan free pen hehe bag yang paling epic skali ialah bag from AEON Group hehehe bling bling gold dan glittery silver..ni bag sungguh weh siap ade tanda harga lagi hahaha..yang x tahan tengok ada 2 budak lelaki bawak bag AEON color gold pastu aku gurau dengan Su "Su, kte pun nak bag bling bling jugak~" Su taking it seriously and when we're in AEON booth, the representative hands us the silver colored bag and she's like "Nas, impian awak dah tercapai~" hahahahahaha the innocent Su~~hehehe
Ada gak company dari Singapore yang buka booth mereka kat MICF ni dan bagi aku, merantau adalah salah satu cara untuk membangunkan diri sendiri disamping mengajar kita berdikari..chewah~~sedangkan study kat Kuantan pun rasa nak balik selalu~ tapi katakanlah aku dapat offer luar, aku angkut family aku skali~~problem? #memeversion


TAPI, ade je booth yang kurang menarik dan representative die x layan orang sangat..hmm biasa la..
Okay la len kali aku update lagi~~

p/s: Career Fair ni sampai 1st April 2012 (^-^)

No comments:

There was an error in this gadget