Friday, March 23, 2012

Perubahan dan dilamar?

 
Memang memerlukan usaha tapi aku nak lakukan secara perlahan-lahan..maka benda2 yang aku x suka aku buang, benda yang melalaikan aku aku tinggalkan perlahan-lahan...aku bukan maksum seperti nabi maka jangan harap aku akan berubah secara drastic dan jangan pula mengutuk aku bila aku x berubah seperti mana yang aku (dan mereka) inginkan..arghh aku benci manusia sebegitu! Bukannya nak memberi galakan tapi mengutuk dan mengeji bila orang lain melakukan kesilapan padahal diri sendiri? Arghh x perlu aku nyatakan..faham2 sahajalah..
Hmm aku x tau kenapa..sepatutnya sem terakhir ni aku habiskan dengan gembira tapi...arghh biarlah..x siapa pun yang boleh faham aku rasanya..hmm mesti ada yang cakap aku twisted sebab kat luar orang nampak aku macam happy semacam tapi hahaha dalaman..ok aku akui aku ada konflik dalaman..lagi 1 aku sebenarnya lebih sensitif dari yang korang fikirkan..maka jangan ingat aku sorang je kena fikir pasal perasaan korang tapi bila tang perasaan aku korang boleh buat bodoh..hmm mortals..
Okay nak cerita skit..semalam dengan bestnya aku tumpang Rubiah balik rumah..ye aku excited giler nak balik sebab aku rasa aku nak tenangkan diri dengan keyboard aku..tv..masak..ok aku dapat rasakan aku lebih relax bila memasak dan buat kerja rumah..siap segala kerja baru la aku bukak laptop kakak aku ni..laptop aku..haih rosak hari selasa lepas..haih macam2 dugaan datang..nasib baik aku dah buat backup kat external HD..
Mama aku juga memberi perkhabaran gembira kat aku dua hari lepas..alhamdulillah..aku dilamar....okay x payah fikir bukan2..aku dilamar oleh 1 company ni untuk jadi sales coordinator bahagian export maka aku akan berurusan dengan pelanggan dari luar negara..manager tu cakap dia booked aku dulu so insyaAllah lepas abis sem ni aku akan terus bekerja..hmm agak lari skit dari perancangan asal aku..xpela just go with the flow..dan sekarang aku sedang merangka perancangan yang baru pula..
Okay I think that's enough for now (^-^) Gudde bye yeom!

No comments:

There was an error in this gadget