Saturday, March 17, 2012

Terkilan

Post sementara menunggu waktu Subuh..
Hmm dari tajuk pun mesti korang dah boleh agak kan apa yang aku nak tulis? Ya aku dah mula terkilan aka terasa dengan perangai seorang kawan aku..mungkin aku terasa sangat sampai aku rasa macam x berbaloi je aku jadi kawan dia selama ini. Aku x tahu samada yang dia sedar atau x yang dia dah buat aku terasa macam ni. Haih aku ni pun manusia juga..kalau sekali dua boleh aku biarkan tapi kalau dah berkali-kali? Hmm mungkin dia fikir aku ni cuma kelongsong kosong atau manusia tanpa perasaan mungkin.
Tak dinafikan perangai kurang matang aku kadangkala mungkin menyakitkan hati sesetengah manusia..aku minta maaf..maafkan kekhilafan aku..jika ada yang terasa denganku aku minta maaf sangat2..aku juga manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan. Walaubagaimanapun, aku sangat berharap dia sedar yang aku tak suka..andai kata dia terbuka hati membaca blog aku ni..ingatlah aku sanggup tulis disini daripada berdepan sebab aku dah x larat..aku x sekuat mana sekarang dengan segala masalah yang ada maka tolong jangan tambahkan masalah aku lagi..kalau boleh, aku nak habiskan sisa2 hidup aku tanpa perasaan marah atau dendam..

2 comments:

aimi said...

aimi byk kali came across dengan masalah nie.. seriusly masalah aimi selesai bler bersemuka dengan sesorang cakap apa yang tak puas hati.. but then ckp dengan nada yang lembut.. dan jgn lupa mention yang i love u so much that i cannot afford to lose u as a friends.. therefore i want to improve ur relationship.. so cuba bagaitaw ape yang awk tak gemar tentang saya.. she also will ask ape yang kita tak gemar.. at the end korang akan same2 mintak maaf.. but kene buang ego jauh letak dalam telaga pastu tutup.. tak taw ini works tak dengan nasrin but its work for me :)

Norlyana Nasrin said...

@aimi thanks aimi (^-^)
insyaAllah akan cuba.

There was an error in this gadget